04 липня 2023

8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ

8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ

3294

Дата та місце проведення: 8 вересня 2023р. м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8

Вас чекає

  • 60 виставкових стендів виробників та компаній рішень та послуг для бізнесу.
  • 500+ учасників
  • 40 мереж на столах перемовин – Мережа-виробник
  • Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
  • Вручення Національних премій PrivateLabel-2023 - PrivateLabel-2023 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Генеральний партнер - Терра

Офіційний партнер конференції - ProCare

Паперовий партнер - ТК Альбатрос

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнеса

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування - Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Ваш eco-friendly Партнер - Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер - YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер - Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні - Ledova

Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Фарро ПартнерКременчукм’ясо

Партнер з виробництва м'ясних консервів - Борисфен-Трейд

Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу - Вчасно

Партнер з аутсорсингу персоналу- Fillin 
Партнер з пакування - ПАКАДО

Технологічний Партнер  - Listex

Офіційний Партер з безпеки - Sheriff

DIGITAL-партнер сайт  - 4service.group/

Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів - ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ

Ваш партнер здоров'я від природи- Фітосвіт

Молочний Партнер - Zinka

Партнер з Контрактного виробництва - Крайтекс

Партнер за Підтрими - Агроспецпроект  

Девелопмент партнер - Альтерра Груп

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.
  Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
  Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
  Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
  Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
 

Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця  Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу– Право інтелектуальної власності на торговельну марку.

  Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК "Альбатрос". У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна - Керівник відділу роботи з торговельними мережами - "Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва "ТК Альбатрос", Лідера з виробництва СТМ на ринку України.
 

Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП - Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

  Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва - Як створити ефективну привабливу Private Label?  ДіEVA точка зору
 

Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост - Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ

   Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек "Подорожник" -Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту. 
   

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. - Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України"

   

Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор -  "Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики"

   

Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА - ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!

 

 

Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп - Відновлюємо виробництво - відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.

 

   

Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва,  арт Директор, компанія "Аврора Мультимаркет" - Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи

   

Дарія Іванченко, комерційна директорка мережі супермаркетів NOVUS - Технології створення нових товарів і споживчих потреб. Кризовий менеджмент ВТМ

   

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine – Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання.

   

RemyMedina (Нідерланди),Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC– Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки

Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI - Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників
 

Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» - "Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою"

 

Данило  Іванов,  Business Development Manager Listex - Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації.

 

 

Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар - Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.

 

 

Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ - СХ та DIGITALрішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи

 

Спікер Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS -  Люди купують у людей. Проєкт "Народний продукт у VARUS"

 

Прийняти участь у виставцы можна по пакету Преміум, який включає:

  • Пакет участника 
  • Кава-брейки, обід, фуршет
  • Монтаж виставкової експозиції з логотипом або банером компанії 2м х 2м, макет прислати 18.08.23
  • Розміщення у каталозі конференції А4 формат, макет прислати до 18.08.23
  • Експрес-консультації від речників конференції
  • Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (1000 шт)
  • Надання виставкової площі 
  • Розміщення банера компанії 
  • Ротація рекламного ролика компанії, прислати до 18.08.23
  • Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
  • Галерея новинок PrivateLabel-2023 
  • Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
  • Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин

 Вартість - 25 000 грн без ПДВ

Бізнес пакет включає:

  • Пакет участника 
  • Кава-брейки, обід, фуршет
  • Розміщення у каталозі конференції А5, + 50 слів про компанію та контакти  прислати до 18.08.23
  • Експрес-консультації від речників конференції
  • Розміщення інформаційних матеріалів 
  • Галерея новинок PrivateLabel-2023 
  • Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
  • Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин
  • Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
  • Столи перемов з мережами

Вартість:  9200 грн, без ПДВ


Пакет Стандарт включає:

  • Пакет участника 
  • Кава-брейки, обід, фуршет
  • Розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти
  • Експрес-консультації від речників конференції
  • Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
  • Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин
  • Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
  • Пакет «Стандарт» доступний лише учасникам компаній FMCG. Для Постачальників рішень та послуг доступні пакети: "Преміум", "Бізнес".
  • Столи перемов з мережами.

Вартість:  7200 грн без ПДВ

Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки (входе пакет Стандарт)

  • 4 учасники  - 19 600 грн
  • 6 учасників – 27 000 грн
  • 9 учасників – 36 900 грн

Онлайн Формат:

  • Zoom зустріч
  • Запис заходу на два тижні

Вартість: 5500 грн без ПД

Реєстрація на конференцію

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*