20 вересня 2023

«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

1624

Мережі магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет” виповнилося 3 роки й вона налічує майже 240 торгових точок у 20 областях України. 40 із них були відкриті у 2023 році. За даними ринкового звіту дослідницької компанії GT Partners Ukraine за перший квартал 2023 року, мережа увійшла в пʼятірку лідерів за регіональним покриттям серед продовольчих магазинів України.

Власну торгову марку “Секрети Шефа” у “Мʼясомаркеті” розвивають протягом року. За цей час у портфелі бренду вже 26 продуктів, частка яких залежно від категорії займає від 25% до 55%.

Головна ідея мережі — зробити життя споживача комфортнішим та якіснішим, щоб була змога в одному магазині придбати необхідні товари на щодень. Ця ідея лежить і в основі створення власної торгової марки, яка є комплексним вирішенням питання приготування їжі. Першими на полицях під брендом «Секрети Шефа» з’явилися заморожені пельмені та вареники, унікальні рецептури яких були розроблені командою бренд-шефів МХП. Потім портфель поповнився кетчупами, майонезами, соєвими соусами, приправами й маринадами, що спрощують приготування м’ясних страв вдома, а також вугіллям, розпалювачем і віялом для комфортного приготування на природі.

Відкриття року

Протягом трьох років мережа “М’ясомаркет” попри всі виклики тримає високі темпи розвитку, чим зокрема завдячує і партнерам-франчайзі, які невпинно розвиваються і демонструють стійкість. “Продовжити роботу партнерам-франчайзі допомогли три чинники. Перший — те, що не зупинилася сама компанія МХП. Другий — наші партнери вирішили залишитися в Україні, працювати і тим самим дбати про продовольчу безпеку та підтримувати економіку. Третій запит споживачів. Ми відкриваємо “М’ясомаркети”, де пропонуємо людям якість, сервіс та емоцію, а вони залишаються з нами, навіть переїжджаючи в інший населений пункт,” — коментує керівник управління по роботі з франчайзі компанії МХП Дмитро Озеран.

Гордістю мережі “М’ясомаркет” є м’ясні сомельє. Це не лише обличчя компанії, а досвідчений шеф-кухар і довірча особа для покупця. Кожен фахівець проходить спеціальне навчання, щоб індивідуально пропонувати рішення та рецепти для відвідувачів магазинів, враховуючи їх смаки й особливості продуктів. Тому компанія МХП для підвищення якості навчання інвестувала в навчальний “Мʼясомаркет” для здобуття професії мʼясного сомельє.

Особливість навчального “М’ясомаркета” в тому, що він є точною копією реального магазину — від дизайну до оснащення. У ньому такі ж вітрини, холодильники, обладнання для приготування їжі й навіть товари. Це допомагає шеф-кухарям, які навчають мʼясних сомельє, пропрацювати з ними всі етапи роботи з продуктом — від охолодженого мʼяса до готової страви для гостей.

Аналіз та задоволення потреб покупців

Головну роль у формуванні пропозицій під власною торговою маркою відіграють відгуки споживачів. В МХП завжди орієнтуються на потреби та бажання людей і  прагнуть задовольнити всі смакові запити. Зворотний зв’язок збирають на всіх етапах роботи з продуктом, зокрема й у торговому залі під час контакту з м’ясними сомельє.

Загалом від ідеї створення до випуску продукції проходить від 2 до 4 дегустацій, що відбуваються у 2 етапи — експертний і споживчий. Саме на споживчій дегустації в Лабораторії сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП команда може зібрати інформацію про клієнтів, проаналізувати потреби й зробити висновки щодо смакових властивостей. А покупець безпосередньо бере участь у створенні продукту, який готовий купувати.

Попит та робота з впізнаваністю власної торгової марки

Щоб популяризувати ВТМ “Секрети Шефа” та підвищувати обізнаність споживачів про неї, команда мережі “М’ясомаркет” активно висвітлює інформацію в соціальних мережах, є постійна акція “Страва від шефа” й найближчим часом запустить майстер-класи з шефами. А довіру та лояльність до Private Label забезпечує якість товарів.

Для виготовлення продукції компанія співпрацює з локальними виробниками, які проходять контроль якості та аудит на відповідність стандартів МХП, перш ніж почати виробництво продуктів. Таким чином, під час виробництва ВТМ “Секрети Шефа” використовуються добірні інгредієнти в кожному продукті.

Підтвердження цьому є постійний ріст попиту. Можна сказати, що ТМ повноцінно запущена лише у 2023 році, коли було створено 18 нових SKU супутніх товарів до кошика. Але рівень знань про ВТМ у покупців досить високий, а частка залежно від категорії може сягати 25—55%. Споживачі розуміють, що інгредієнти якісні та натуральні, тому дедалі частіше “Секрети Шефа” з’являються у кошиках гостей.

Співпраця з партнерами й постачальниками

над покращенням Private Label

Звичайно, успіх ВТМ неможливий без спільної кропіткої роботи ритейлера й виробника. У “М’ясомаркеті” намагаються залучити партнерів до дегустацій, що сприяє впровадженню інновацій та покращенню товарів під ВТМ. Під час впровадження новинок у компанії кожна SKU проходить шлях від розробки індивідуальної рецептури з шефами до відпрацювання на потужностях постачальників та дегустації зі споживачем.

Плани на майбутнє

Зараз у мережі акцент на розвиток портфелю Private Label. Найближчі плани стосуються розвитку бакалії та непродуктових категорії, які необхідні для приготування. Уже найближчим часом на полицях з’явиться 5 нових SKU соусів та панірувальних сухарів. До кінця року планують, що ВТМ увійдуть до топ 5 категорій продуктового кошику споживача.

Розвиток бренду “Секрети Шефа” є частиною глобальної стратегії МХП бути кулінарною компанією-виробником якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів і дають їм можливість поїсти в будь-якій ситуації. Завдяки продуктам МХП люди можуть інвестувати час не в приготування їжі, а в найважливіше для себе – родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок тощо. 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*