02 листопада 2023

Попри війну, мережа аптек «D.S.» продовжує активно розвивати фармацевтичну промисловість України

Попри війну, мережа аптек «D.S.» продовжує активно розвивати фармацевтичну промисловість України

3016

Каріне Саакаян, комерційна директорка мережі аптек «D.S.» розповіла TradeMaster.UAпро зміни у тенденції і стратегії розвитку Private LabelУ 2023 році, а також про труднощі з якими стикається компанія у воєнний час.

– Розкажіть про Ваші Торгові марки, в яких категоріях вони представлені? 

З 2016 року мережа аптек «D.S.» пропонує своїм клієнтам товари власної торгової марки (ВТМ, Privаte Label) – оригінальні медико-фармацевтичні та косметичні продукти для дорослих і дітей, які можуть знадобитися у кожній домашній аптечці, чи на косметичній поличці. Це лікарські засоби, біологічно активні добавки, фіточаї, медичні товари та різноманітні косметичні засоби. Вся продукція виготовляється на наше замовлення українськими та європейськими виробниками, а найголовніше, вона відповідає всім стандартам якості. 

Зараз велика конкуренція на ринку у цій галузі, як споживач зможе не помилитись і обрати саме вашу торгову марку?

Товари власної торгової марки ми маркуємо логотипом «Arbor Vitae» (у перекладі з латини – дерево життя). А наші перші товари у лінійці Privаte Label забрендовані логотипом «D.S.».

Емблема «Arbor Vitae» чи лого «D.S.» дозволяють покупцям швидко впізнати і обрати ці товари в аптеках або на сайті нашої мережі. Окрім того, наші покупці знають, що купуючи товари під цими логотипами, вони гарантовано отримають продукцію, яка є оптимальним варіантом співвідношенням «ціна-якість» у своїй товарній категорії. А частина з них вже стала справжніми бестселерами!

– Якими останніми досягненнями можете похвалитись?

Цього року на ХV міжнародній щорічній конференції TradeMasterGroup «PrivateLabel-2023», яка акумулює кращий український та зарубіжний досвід у сфері товарів власної торгової марки, мережа аптек «D.S.» утретє здобула нагороду у номінації «Найкращий проєкт власної торгової марки у фармацевтичній галузі».

Окрім того, у 2021 році на XIІI міжнародній бізнес-конференції Private Label, мережа аптек «D.S.» отримала відзнаку від TradeMasterGroup за перемогу поживних батончиків (снеків), косметичних та ефірних олій «Arbor Vitae».

А попереднього у 2020 році на XII міжнародній бізнес-конференції Private Label мережа аптек «D.S.» отримала нагороди одразу в двох номінаціях: «Вибір року у фармацевтичній галузі» – за косметику власної торгової марки «Arbor Vitae», та «Інновація року у фармацевтичній галузі» – за комплект пристроїв для видалення кліщів.

Які тенденції розвитку Private Label були характерні для мережі протягом року? Чого потребують зараз ваші споживачі?

Зрозуміло, що зараз не прості роки не тільки для нашої галузі, але і для будь якої іншої. Тому на даний час все ще має місце підвищення цін на кінцевий продукт, спричинене збільшенням вартості на всіх ланках виробничого процесу, починаючи від закупки сировини чи пакувальних матеріалів і закінчуючи логістичними витратами. Водночас у 2022 році ми стикались і з нестачею пакувальної тари через зупинку роботи вітчизняних виробників, складнощами з імпортом комплектуючих тощо. Відтак доводилось шукати альтернативні шляхи вирішення тих чи інших поточних питань, що, своєю чергою, збільшувало часові рамки на отримання готового продукту порівняно з довоєнним періодом.

Але ми постійно тримаємо руку на пульсі та оперативно реагуємо на зміну споживацького попиту, намагаючись забезпечити всі актуальні поточні запити і потреби наших споживачів.

Які зміни відбулися у стратегії розвитку ВТМ мережі за останній рік?

На даний час стратегія розвитку ВТМ не зазнала кардинальних змін, проте, через військовий стан у нашій країні, все ж доводиться вносити певні коригування з огляду на обмеження можливостей виробництва та імпорту тих чи інших товарів. 

Загалом, ми намагаємося планувати й впроваджувати  асортимент товарів ВТМ так, аби наша продукція була представлена у кожній товарній групі, насамперед у категорії популярних безрецептурних засобів та біологічно активних добавок. А також широко вживаних медичних товарів, засобів гігієни й догляду та косметичної продукції. Дуже добре, якщо вдається ввести в асортимент ексклюзивні продукти, як-от наша таблетниця-органайзер, призначена для компактного зберігання і легкого контролю прийому ліків у домашніх умовах, і спеціальний ніж-сікатор – для точного, безпечного і гігієнічного поділу таблеток.

 

– Серед ваших ВТМ є позиції як національного виробництва, так і імпортні. Як ви оцінюєте перспективи розвитку імпортних ВТМ в сучасних умовах і чи шукаєте альтернативні рішення? 

Військовий стан у нашій країні вносить певні корективи у перспективи роботи в рамках імпортних контрактів, тож перед прийняттям рішення ми обов’язково оцінюємо всі переваги та ризики. Звісно ж, набагато простіше працювати з вітчизняними виробниками, проте, на жаль, не всі позиції, які цікавлять нас в якості ВТМ, можемо виготовляти в межах нашої держави. Тому шукаємо альтернативні рішення для розширення асортименту продуктів серед імпортних виробників.

– Чи випустили ви протягом минулого року нові продукти? Що це за продукти і чому саме їх? 

З початку поточного року ми ввели в асортимент понад 30 нових позиції ВТМ, а протягом минулого року – понад 40 новинок (для порівняння, в довоєнні часи ми вводили по 80-120 новинок ВТМ за рік). Серед них і лікарські засоби, і біологічно активні добавки, і вироби медичного призначення. Частина з них – це ті позиції, які виготовлялись на виробничих потужностях, що були повністю зруйновані внаслідок ракетної атаки на сході України. Тож ми шукали можливість альтернативного контрактного виробництва з минулого року і вже у поточному році змогли відновити постачання та запропонувати більш широкий асортимент затребуваних товарів нашим споживачам. 

– Які у вас надалі плани щодо розширення асортименту ВТМ?

На даний час ми працюємо як з вітчизняними, так і з імпортними виробниками. Асортимент і продукти є різними, але загалом, вітчизняні виробники на сьогодні складають достойну конкуренцію імпортним виробникам і можуть запропонувати продукцію належної якості у відповідній ціновій та товарній категорії. Тож ми плануємо і надалі розширювати асортимент товарів ВТМ вітчизняного та імпортного виробництва з метою забезпечення оптимальної асортиментної пропозиції для наших споживачів.

– Як змінилися вподобання і настрої ваших клієнтів?

Наші співвітчизники опинилися перед серйозними викликами – спершу у вирі пандемії коронавірусу, а тепер кожен з нас робить свій важливий внесок у наближення перемоги України у повномасштабній війні з російським агресором. Тут особливо важливою є роль фармацевтів – проявити людяність, терпіння, витримку, співчуття. А клієнти у переважній більшості в ці складні часи демонстрували кращі людські риси – не панікували, із розумінням сприймали тимчасові перебої у надходженні ліків до аптек, що були викликані труднощами у ланцюжку постачання. Вони щиро жертвували на користь ЗСУ свої бонусні бали, долучалися до благодійних ініціатив і волонтерства. Тому завдяки такому бойовому настрою наших споживачів, сподіваємося, що незабаром зможемо відновити і мирне життя, і повний асортимент аптечних товарів, і рекламно-інформаційні активності.

– Що, на вашу думку,буде визначальним у розвитку ВТМ вашої мережі й загалом Private Label в країні на найближчий рік? На чому аптекам варто зосередити свою увагу, щоб відповідати запитам і задовольняти потреби споживачів в умовах війни та зниження купівельної спроможності?

Головне – перемогти у війні з ворогом-сусідом, а надалі і Україну, і фармацевтичну галузь чекає відбудова і стрімкий розвиток. Ми віримо в активне зростання вітчизняної фармацевтичної промисловості, очікуємо на появу в найближчому майбутньому все більше аналогів імпортних засобів, віримо, що будуть з'являтися нові, якісні і дієві препарати. І ми зробимо все можливо, щоб долучитись до цієї важливої місії.

Більш детальну інформацію про продукти мережі «D.S.» можна дізнатись на сайті компанії:

https://apteka-ds.com.ua/

Гаряча лінія

0 800 30 20 60

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*