29 листопада 2023

Сервіс ANT-Logistics презентував велике оновлення

Сервіс ANT-Logistics презентував велике оновлення

1144

Сервіс ANT-Logistics презентував велике оновлення, що викликало неймовірний інтерес учасників Всеукраїнського Дня Логіста, який нещодавно відбувся у Києві. На цьому важливому заході логістики Анастасія Конончук, виконуюча обов’язків директора з маркетингу ANT-Logistics, представила огляд нових можливостей та нововведень, які відбулися в їхньому продукті за останній час. Її слова підкреслили важливість активного розвитку та постійної зміни для сучасних IT-сервісів, які повинні адаптуватися до нових умов та технологічних вимог.

Перелік оновлень, представлених на конференції, вражає своєю широкою функціональністю та важливими змінами, які значно підвищили якість та зручність користування сервісом.

1. Швидкість розрахунку маршрутів збільшена

Оптимізація швидкості маршрутизації стала однією з пріоритетних задач для розробників. Як результат, тепер маршрутизація для 2500-2600 точок виконується за 18 хвилин, а на наступний рік планується досягти ще більшої ефективності – лише 10 хвилин для тієї ж кількості точок.

2. Випущений новий API v 2.0

Новий  АРІ більш зручний  та гнучкий, ніж попередня версія. Також він має новий UI інтерфейс для тестування. Завдяки цьому процес інтеграції ANT-Logistics з іншими сервісами став простіший та комфортніший. 

3. Зміна UX/UI дизайну

Третє важливе оновлення – зміна UX/UI дизайну. За 10 років роботи сервіс накопичив такий величезний функціонал, що  користуватися ним стало досить складно. Для того, щоб інтерфейс став зручнішим та інтуїтивно зрозумілим, розробники використали практичний досвід клієнтів та змінили дизайн і структуру наповнення сервісу.

4. Оновлення мобільного застосунку

Мобільний застосунок ANT-Logistics використовують в роботі водії, кур’єри та торгові представники. Розробники стандартизували дизайн застосунку для Android та IOS, покращили обмін інформацією між сервісом і застосунком. Отже, тепер користувач бачитиме інформацію без затримок у часі та додаткових ручних синхронізацій. Подивитись актуальні залишки на складі, зміни в маршруті, нові завдання – більше не становить ніяких труднощів. Крім того, у застосунку з’явилися додаткові можливості та функції: новий екран Точка, новий тип Листа завантаження, вбудований сканер штрих-коду, оновлений екран Товари для точки маршруту тощо.

5. Удосконалення підходу в роботі з клієнтами

В ANT-Logistics створений відділ турботи про клієнтів. До речі, це не техпідтримка (вона як і раніше залишається завжди доступною для користувачів), це окремий відділ, який тримає зв'язок з діючими користувачами, знаходить їх «біль» та проблеми в процесі роботи з сервісом та допомагає вирішити їх.                                    

Команда ANT-Logistics впевнена, що ці нововведення стануть важливим етапом на шляху удосконалення сервісу, оскільки зміни відбуваються не лише у його технічній частині, але й у стратегії розвитку та взаємодії з клієнтами.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*