26 квітня 2023

Самостійна заміна свічок запалювання в автомобілі



Заміна свічок силової установки автомобіля виїзд проблеми не виїзд. Головне знайти станцію технічного обслуговування із прийнятними цінами. Провести інсулін можна самостійно, володіючи підвищеною чутливістю, з певними навичками, знанням інтервалу заміни та вмінням визначати відпрацьовані деталі.

Інтервал заміни свічок

Рекомендації з експлуатації сучасних транспортних засобів стверджують, що запальні елементи змінюються через 15-45 тис. км. пробігу. Двигуни категорії ВАЗ вимагатиме дещо зменшити розрив – заміна проводиться через 30 000. Нове покоління машин Mazda, навпаки, збільшує розрив до 120 тис. км. Однак вони можуть вийти з ладу значно раніше, наприклад після заправки неякісним бензином. Щоб мінімізувати збитки, також рекомендується відвідати Vip казино онлайн, щоб зірвати куш і надалі купувати тільки якісне пальне.

Однак замінити пристрій для займання пари бензину іноді буває складно. Наприклад, Subaru доведеться розібрати половину двигуна. Лада, Ніссан зручністю також не відрізняються – потрібно зняти трубу впуску, що іноді закінчується проблемами самостійного обслуговування.

Показниками заміни, що представляються деякими факторами:

падіння потужності двигуна:

  •  - відсутність ходу машини;

  •  - поганий завод на холодну;

  •  - вигоряння електродів;

  •  - збільшення пробивної напруги.

Якщо факторам не надати належної уваги, керамічний ізолятор покриється тріщинами, шматочок відвалиться у циліндр. Попередити розтріскування можна шляхом встановлення іридієвих займистів.

 

Заміна свічок самостійно

Провести операцію заміни запальних елементів допоможе наступний алгоритм дій:

  1. Запозичити спеціальний ключ. Інструмент із звичайною головкою, тріскачкою не підійде - немає фіксатора, що утримує свічку. Без нього виникнуть проблеми під час встановлення обладнання.

  2. Остудити двигун машини до +50 °С. Гаряча силова установка пошкодить різьблення головки.

  3. Очистити брудний двигун для запобігання потраплянню пилу, піску всередину. Оглянути, чи можливо виникнення подряпин на стінах циліндрів. Останні знижують компресію двигуна, збільшують витрати мастила. Забрати бруд на колодязях свічок автокомпресором, пилососом або щіткою.

  4. Оцінити стан. Можливо, потрібно зняти повітряний фільтр, від'єднати патрубок турбокомпресора, ковпачок високовольтного дроту, прибрати котушки запалення або зняти все, що заважає. Ключем 14-21 мм відкрутити запальні елементи. Замаслена свічка, нагар констатує її несправність.

  5. Затягування нових займистів проводиться мінімальним зусиллям, забороняється використання подовжувачів. Операцію бажано проводити динамометричним ключем – трохи більше 40Н/м. Момент затягування вказується інструкцією свічки. Слабка затяжка спровокує прорив газу через ущільнення. Сильна викликає деформацію деталі, порушення герметичності може навіть луснути. Тоді доведеться замінити головку блоку циліндрів. Перевірка або встановлення зазору на нових запальниках відсутня, про це подбав виробник свічки.

Встановлення запального елемента вимагатиме повного дотримання регламенту заміни, рекомендованого виробником.

 

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "ЗМІ, Агенції, реклама, поліграфія"