SPAR International запускає лінійку Private Label «SPAR Daily»
SPAR International випустила нову лінійку засобів особистої гігієни під торговою маркою SPAR Daily. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
Нова лінійка була розроблена, щоб «розширити вибір якісних повсякденних речей, які пропонуються роздрібним торговцям і клієнтам SPAR», і має доступну ціну, а всі продукти отримали екологічну упаковку.
Асортимент включає мило для рук, гель для душу та серветки для обличчя.
Запуск нового асортименту є продовженням успіху напрямку SPAR Eco, який зосередився на екологічності продуктів і упаковки.
Асортимент SPAR Daily буде доступний у торгових точках SPAR по всій Європі з другого кварталу 2023 року, а потім пошириться на інші світові ринки.
Читайте також: У березні було відкрито нові магазини SPAR і «Наш Край»
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, спар, втм, стм, private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар