Продажі Mars, Mondelez і PepsiCo на росії зросли у 2022 році
Виручка американських компаній PepsiCo, Mars і Mondelez, що залишилися на росії, суттєво зросла у 2022 році в порівнянні з 2021 роком. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Так, виторг російського підрозділу Mondelez збільшився в 2022 році на 38% (до 92 млрд рублів), в результаті чистий прибуток компанії «виріс вдвічі» порівняно з роком раніше. Продажі російської доньки Mars зросли на 14% порівняно з 2021 роком (до 177 млрд рублів), а чистий прибуток злетів на 58% і склав 27 млрд рублів. Виручка Pepsi на росії зросла на 16%, а чистий прибуток «збільшився вчетверо». У результаті частка російських продажів у глобальному чистому виторгу компанії склала 5%.
Як пише агентство Bloomberg, їхні збутові операції мали після початку вторгнення рф в Україну «бурхливий характер». Основними причинами такого зростання, за інформацією агентства, є зміни в ціновій політиці, зростання обсягів збуту після відходу конкурентів, скорочення витрат на рекламу на росії.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, марс, пепсі, санкції проти росії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар