27 листопада 2023

Втрати соцмережі Х від відходу рекламодавців можуть становити $75 млн

Втрати соцмережі Х від відходу рекламодавців можуть становити $75 млн
1054

Відхід рекламодавців сильно вдарить по соціальній мережі Х, втрати можуть становити 75 млн доларів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The New York Times. Після антисемітських висловлювань Ілона Маска близько сотні брендів припинили розміщення на майданчику.

Першою призупинила співпрацю з Х корпорація IBM, за нею свою рекламну політику щодо соцмережі почали переглядати й інші великі компанії. "Рекламну паузу" взяли кінокомпанії Warner Bros., Walt Disney, Lionsgate, Paramount та Sony Pictures, корпорація Apple, Airbnb, Amazon, Coca-Cola, Microsoft та інші.

Сталося це після того, як некомерційна організація Media Matters for America опублікувала розслідування про ситуацію в Х. У ньому йдеться про те, що сервіс не блокує пости, в яких, наприклад, позитивно йдеться про Адольфа Гітлера, а його цитати оформлюються як надихаючі висловлювання. Крім того, сам власник соцмережі Ілон Маск припускав антисемітські висловлювання.

Додамо, соцмережа вже втрачала рекламні доходи після того, як 2022 року її власником став Ілон Маск. Бізнесмен змінив політику платформи, що спровокувало відтік рекламодавців. Свою рекламу з майданчика тоді прибрали косметична компанія L'Oréal, автовиробники General Motors та Stellantis, фармкомпанії Gilead та Pfizer, виробники харчових продуктів General Mills, Mondelez International та ін.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також