08 лютого 2024

Мережа аптек 9-1-1 і Art Nation Loyalty провели найкращу trade-маркетингову кампанію запуску нового продукту у 2023 році

Мережа аптек 9-1-1 і Art Nation Loyalty провели найкращу trade-маркетингову кампанію запуску нового продукту у 2023 році
1534

2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.

Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.

Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.

Журі визначило домінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.

У номінації «Найкраща trade-маркетингова кампанія запуску нового продукту» перемогу здобули Мережа аптек 9-1-1  і Art Nation Loyalty, які реалізували проєкт «Ексклюзивні яйця з сюрпризами JOYKIS».

Осінню 2023 у мережі Аптек 9-1-1 стартувала нова кампанія: Весело грай – імунітет захищай! В її основі був унікальний товар – яйця з сюрпризами “JOYKIS”, що об'єднали фізичну та діджитальну складову для клієнтів ритейлера: вітаміни для дітей, мобільний ігровий застосунок JOYKIS Grand Tour і багато приємних сюрпризів. За кожні 100 грн у чеку або за купівлю продукції партнерів, клієнти мали можливість придбати яйце за ексклюзивною ціною 49,90 грн (звичайна вартість – 100 грн). Кампанія відбувалася з 2 жовтня до 30 листопада, 2023.

В кожному яйці на клієнтів мережі чекали вітаміни для імунітету та цікаві вкладення: колекційна картка для мобільної гри JOYKIS Grand Tour, наліпки, іграшка-підвіска, тимчасове тату. Також, вкладена картка Прайзі з QR-кодом для виграшу миттєвих подарунків від Аптеки 9-1-1 або ж партнерів акції – брендів GoITeens, MEGOGO, Будинку Іграшок.

Головні герої кампанії — веселі персонажі Джойки, з якими діти могли познайомитися у мобільній грі JOYKIS Grand Tour та зібрати власну команду еко-гонщиків. Гра у нативний спосіб навчає дітей, що сміття — це не лише відходи, але й джерело енергії, яку ми отримуємо під час його переробки.

Додатково ми розробили POS-матеріали для брендування торгового залу аптек: постери, цінники, наліпки на касі, рекламні воблери та шелфтокери. Також був створений рекламний аудіоролик для внутрішнього радіо та відеоролик про кампанію. Матеріали POS, внутрішня комунікація у мережі Аптек 9-1-1 зіграли найголовнішу роль у просуванні промо серед клієнтів. 

Завдяки розумінню потреб клієнтів мережі Аптек 9-1-1 та сучасним тенденціям у ритейлі, був створений новий унікальний продукт на ринку. Фіджитальна акція з лояльності JOYKIS трансформувала традиційне бачення про покупки в аптеках на українському ринку.

Завдяки класному брендингу, виріс трафік до аптек –  зацікавлені діти вели батьків всередину, щоб отримати яйце JOYKIS з сюрпризами.

Результати вражають: за 4 тижні було реалізовано 100% накладу яєць замість планованих 8 тижнів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також