Больше всего понравилась нацеленность спикеров на результат в своих проектах. На Конференции получил некоторые идеи, которые нужно применить на практике.
Дата
30-31 травняМісце
Україна, м. Київ, проспект Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»Залишилось
Спікери
Експерти ринку транспортної та складської логістики України та Зарубіжжя30-31 травня 2024 р., м. Київ
Всеукраїнський День Логіста буде представлений у форматі Виставки , яка об'єднає представників галузі для вирішення всіх етапів ланцюгів поставок:
Конференція в рамках виставки стане майданчиком, який сприятиме обміну досвідом з представниками бізнесу та експертами, з обговоренням тенденцій розвитку логістики, відмінним шансом для кожного з учасників поділитися досягненнями, перейняти успішний досвід та обговорити ідеї подальшого підвищення ефективності бізнесу. Ви познайомитеся з новими рішеннями та послугами з логістики та будете у тренді, використовуючи передові логістичні технології. Ви матимете можливість провести переговори з потенційними клієнтами та партнерами, що дозволить вам налагодити нові зв'язки та укласти угоди про співпрацю.
Якщо ви керівник компанії, директор з логістики або провідний логіст компанії, частка у головній галузевій події логістики переверне ваше бачення і підштовхне до оперативних змін, дасть план перших кроків з оптимізації логістичної складової вашого бізнесу!
Серед учасників минулого сезону: Alfa Development Group, логістична компанія NAVIS, "Ута кард Україна", ABM Cloud, "Консалтинг форітейл", "Квантум Інтернешенел", "Лінкс Трейд", "Євро Форвардінг ЛТД", СМС, "Ріо транс", "Укравтологістика", "БЕРГЕР КАРГО УКРАЇНА", Global Logistics Капелоу, "Альтерра Груп", МОФ, "Телс", "ЕКІЛЬ ЛОГІСТІКС", "Інтеркарготрак", "Пульс Лоджистік", "НЕОЛІТ-ГРУП", "Абін Me Яготинський маслозавод", "Склад ейд" та інші.
Участь у виставці допоможе Вам оприлюднити нові розробки та досягнення, а також пріоритетність їхньої розкрутки, отримати відомості про компанію, збір даних про конкуруючі виробництва. Після участі в такому заході Ви ухвалите рішення про нові напрями просування, розпочнете роботу з новими партнерськими контактами, означте для себе вигідну клієнтську аудиторію.
Вигоди, які дає участь у виставці:
Стенд – це демонстрація успішності розвитку компанії. Наявність нових моделей, технологій та просто якісний стенд – це ще один спосіб нагадати потенційним замовникам та клієнтам про свій бренд. Значення виставки для організацій, які виставляють будь-який предмет на виставці, визначається насамперед можливістю:
- безпосередньої комунікації з потенційними споживачами та покупцями, постачальниками та субпідрядниками, які зацікавлені в отриманні інформації та налагодженні зв'язків;
- відстежувати ринкові тенденції та оцінити позицію свого підприємства на ринку;
- дати знати про себе;
- обмінятися інформацією із фахівцями;
- почерпнути раціональні ідеї у поведінці конкурентів та вивчити їхню політику;
- проаналізувати відгуки відвідувачів про якість, ціни товарів, послуги його фірми та товарів, послуги його основних конкурентів;
- провести широкомасштабні рекламні заходи щодо просування товарів, послуг експонента з використанням найрізноманітніших засобів та ін.
Голова Державної служби України з безпеки на транспорт
CEO ТОВ «Навіс Груп»
Директорка з маркетингу robota.ua
Комерційний директор "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КЛУБ АЕО", ведучий партнер компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ"
ProConsalting, Консультант аналітичного департаменту
Директорка департаменту логістики компанії "Цитрус"
Керівник складської логістики Prostor
Директорка з інноваційного розвитку асоціації KONSORT
Заступник комерційного директора UNI-LAMAN GROUP