Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster & BIG TRADE-MARKETING SHOW

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Дата

27-28 Березня 2026

Місце

м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-Б

Залишилось

500 квитків

Спікери

30+ провідних експертів України

ПРО ПОДІЮ

26-27 Березня відбудеться XVІI Виставка-конференція FoodNonFoodMaster & Big Trade-marketing Show 2026, це головна подія для лідерів ринку FMCG, ритейлу, виробництва та маркетингу, що об’єднає понад 2000 учасників - керівників торгових мереж, виробників, дистриб’юторів, логістичних операторів, IT-компаній та інших суміжних галузей.
Подія спрямована на перебудову співпраці між ритейлерами та постачальниками в нових умовах ринку, відновлення бізнесу після війни, розвиток експорту та сталого зростання українських компаній.

У конференції візьмуть участь понад 750 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та сусідніх країн — генеральні, комерційні директори, директори з продажу, маркетингу, закупівель, розвитку ВТМ, а також провідні виробники та імпортери FMCG товарів.

Серед постійних учасників:

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія", "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Стар", "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", "Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляков" та ін.

Роздрібні мережі України (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", "Пчілка маркет", мережа "Тайстра", мережа "Сім-23", "Бадьорий", "Аврора Мультимаркет", "Восторг", "Аргон (Грош)", "БРСМ-Нафта", "ПАНІ", Мережа гіпермаркетів "ЗаТак", Bulka маркет та ін.

Рішення для бізнесу: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, страхові компанії, імпортери та ін.

Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&NonFoodMaster-2025

Відео як проходила Food&NonFoodMaster-2025

ВИСТАВКОВІ СТЕНДИ

Натисніть, щоб відкрити в новому вікні

Аудиторія

За родом діяльності

Виробники 54%
Ритейлери 22%
Рішення для бізнесу (консалтинг, логістика, пакування, ЗМІ та ін.) 13%
Дистриб'ютори, імпортери 7%
ЗМІ 4%

За рівнем менеджменту

Національні та регіональні менеджери по роботі з ключовими клієнтами 26%
Комерційні директори 22%
Власники, генеральні та виконавчі директори 20%
Директори з маркетингу, продажів, розвитку та PR 23%
Керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директори із закупівель, заступники директора 9%

В рамках конференції ви дізнаєтесь:

  • Ключові тренди FMCG-ринку 2026 року: зміни споживчих уподобань, діджиталізація продажів, автоматизація виробництва та логістики.
  • 10 помилок виробників, що заважають виходу на експорт — як їх уникнути та масштабувати бізнес.
  • Інноваційні підходи до категорійного менеджменту в умовах мультиканального ритейлу: як ефективно керувати асортиментом, ціноутворенням і простором продажів
  • Як трансформувати формат магазину під нові потреби покупців — кейси успішних українських і міжнародних мереж, що впровадили сучасні торгові концепції
  • Сучасні підходи до ціноутворення, мерчандайзингу та управління торговим простором.
  • Як підготувати ідеальну комерційну пропозицію та ефективно вести переговори з закупівельниками.
  • Асортиментна аналітика та управління запасами в умовах нестабільного ринку: як прогнозувати попит, оптимізувати складські залишки й забезпечити безперервність постачання
  • Топові міжнародні кейси з автоматизації, дистрибуції, експорту та побудови стійких бізнес-моделей у сфері виробництва, логістики та ритейлу та управління ланцюгами постачання
  • Як налагодити ефективну співпрацю між ритейлером і постачальником, щоб створювати win-win партнерства.
  • Роль штучного інтелекту у FMCG і ритейлі: як AI змінює прогнозування попиту, планування продажів та персоналізацію маркетингу.
  • PR і бренд-комунікація в новій реальності: як виділитися серед конкурентів, посилити впізнаваність бренду та підвищити довіру покупців.
  • Як адаптувати бізнес до нової економічної реальності: практичні інструменти для підвищення ефективності, зниження витрат і покращення процесів постачання.

Програма



Вигоди участі як експонента зі стендом

Участь у виставці Food&NonFood Master-2026 — це найпотужніший інструмент для розвитку Вашого бренду, продажів і нових партнерств. Ваш стенд стане центром уваги для сотень закупівельників, маркетологів, комерційних директорів і власників бізнесів.

Ваша компанія отримає:

Ваша присутність на Food&NonFood Master-2026 — це шанс стати частиною головної платформи розвитку FMCG-ринку України, заявити про себе як про надійного партнера, знайти нові можливості та вивести бізнес на новий рівень.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

Трансформація FMCG-ринку 2026: головні тренди, ризики та нові можливості для бізнесу
Штучний інтелект у FMCG та ритейлі: як технології змінюють продажі, маркетинг і планування
Як вибудувати ефективну співпрацю між ритейлером і постачальником у нових умовах ринку
Категорійний менеджмент нового покоління: мультиканальність, аналітика, автоматизація
Відновлення та масштабування бізнесу після війни: практики сталого зростання українських компаній
Ефективне ціноутворення та управління прибутковістю в епоху турбулентності
Як підготувати продукт до експорту: вимоги, помилки, історії успіху українських виробників.
Сучасний споживач 2026 року: як змінюються уподобання і що формує лояльність
Сталий розвиток ESG у FMCG: новий стандарт для бізнесу майбутнього
Маркетинг і бренд-комунікація у новій реальності: як посилити впізнаваність і довіру до бренду

НАШІ ПОСТІЙНІ УЧАСНИКИ ВИСТАВКИ І КОНФЕРЕНЦІЇ



ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

Трансформація FMCG-ринку 2026: головні тренди, ризики та нові можливості для бізнесу

Штучний інтелект у FMCG та ритейлі: як технології змінюють продажі, маркетинг і планування

Як вибудувати ефективну співпрацю між ритейлером і постачальником у нових умовах ринку

Категорійний менеджмент нового покоління: мультиканальність, аналітика, автоматизація

Відновлення та масштабування бізнесу після війни: практики сталого зростання українських компаній

Ефективне ціноутворення та управління прибутковістю в епоху турбулентності

Як підготувати продукт до експорту: вимоги, помилки, історії успіху українських виробників.

Сучасний споживач 2026 року: як змінюються уподобання і що формує лояльність

Сталий розвиток ESG у FMCG: новий стандарт для бізнесу майбутнього

Маркетинг і бренд-комунікація у новій реальності: як посилити впізнаваність і довіру до бренду

26-27 БЕРЕЗНЯ, З 09:00 - 18:00

ВИСТАВКА ТОВАРІВ FMCG ТА РІШЕНЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Одна з найбільших виставок України продуктової галузі, яка відображає тренди продовольчого ринку та служить його розвитку. Понад 150 виробників та постачальників продуктів харчування та товарів широкого вжитку візьмуть участь у виставці зі своїми новинками, вишуканими та екзотичними делікатесами, органічними, спортивними продуктами для здорового способу життя.

ЕКСПОНЕНТИ
1.Виробники та дистриб’ютори FOOD cфери: кондитерські вироби, солодощі, цукор, мед, повидла; хлібобулочні вироби, борошно, крафтові хліба; напої: кава, фіто чаї, напої, вода; готові страви, напівфабрикати; виробники риби; м'ясні вироби, яйця; виробники спортивного харчування; молочні продукти; консервована продукція; товари для домашніх тварин; виробники круп, пластівців, каш швидкого приготування, супів-пюре, граноли, мюслі; оброблені овочі, фрукти (сухофрукти, горіхи, ін.); Спеції, приправи (спеції, приправи, різні добавки, сіль, ін.); харчові олії та жири, соуси; снеки, печені чіпси; вегетаріанські продукти; макаронні вироби.
2.Виробники та дистриб’ютори NonFood cфери: іграшки, екосумки, санітайзери, батарейки, акумулятори, ліхтарі, зарядні пристрої, косметика, побутова хімія, парфумовані свічки з натурального воску, гігієнічна продукція, сувенірна продукція та ін.
3.Суміжні галузі (рішення для компаній): міжнародна та внутрішня логістика; постачальники спеціалізованної техніки для автоматизації точок продажу в секторі HoReCa, пластикова тара, переробка пластику; HR провайдер; рішення для автоматизації бізнес-процесів, пакування, виробник вагового обладнання, полімерна сировина та ін.

26-27 БЕРЕЗНЯ, З 09:00 - 18:00

ГАЛЕРЕЯ НОВИНОК

Запрошуємо виробників долучитися до однієї з найбільших виставок України у продуктовій галузі та представити свою продукцію на Галереї Новинок, яка стане майданчиком для презентації ваших найкращих товарів, що відповідають сучасним трендам ринку. Покажіть унікальність вашого бренду понад 120 учасникам та сотням відвідувачів, зустріньте нових партнерів, дистриб’юторів та споживачів.

АУДИТОРІЯ ВІДВІДУВАЧІВ
Виробники продуктів харчування та FMCG товарів
Дистриб’ютори, які шукають нові пропозиції
Ритейлери, представники HoReCa та підприємці

МИ ВДЯЧНІ НАШИМ ПОСТІЙНИМ ПАРТНЕРАМ




ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

Хочете стати партнером? Зв'яжіться з нами!

Відео про Food&NonFoodMaster-2025

Відгуки учасників

Запам'ятався переговорний процес. Конференція дуже важлива! На конференції завів домовленості з одними із найбільших гравців ринку про майбутню співпрацю.

Запам'ятався індивідуальний підхід, турбота про інтереси клієнта. Конференція є дуже важливою. На конференції заздалегідь домовилися про співпрацю з мережами.

Конференція була дуже інформативною. Ми отримали можливість зустрітися з колегами та знайти нових потенційних партнерів – для цього організатори створили найсприятливіші можливості.

Цікаві спікери, багато аналітики. Хороші приклади успішних європейських кейсів. Конференція важлива, тому що це єдиний захід, де можна зібрати людей з різних компаній і сфер, які працюють у напрямку ВТМ. Найбільш корисними блоками були аналітика, кейси і майстер-клас Потапенко, про те як реально проходить процес закупівель в мережах. Отримали цінну аналітичну інформацію про ВТМ. Отримали контакти з ритейлерами. Презентували свою компанію.

Конференції з кожним роком все краще та краще. Тематики, які піднімаються на них, стають дедалі актуальнішими. Теми відрізняються одна від одної, і це дуже добре. Крім того, дуже подобається, що організатори не повторюються та радують новинками.

У мене найпозитивніші враження від конференції. Приємно, що на заході часом спалахує справжня дискусія. Було корисно почути, на що чекають європейські ритейлери, і що нам потрібно робити для того, щоб бути представленими в ЄС.

Насамперед конференція є важливим майданчиком для виробників, яка дає можливість налагодити контакти з представниками мереж. Для мене як представника ритейлу цей захід дозволяє тримати «руку на пульсі» і бути в курсі тенденцій на ринку організованого роздрібу та сучасного ритейлу, а також знайомство з новими виробниками, постачальниками.

На заході була приємна атмосфера, високий професійний рівень доповідачів, цікаві та актуальні обговорювані теми. Конференцію проведено на високому рівні. Все сподобалося. Успіхів та натхнення Організаторам!

Запам'ятався виступ Дмитра Потапенка, дуже яскраво, інформативно та корисно. Конференція важлива та потрібна. Більш корисна для мене інформація про тенденції на ринку, збільшення продажів з ТТ та ін. На конференції провели переговори з потенційними клієнтами, отримання короткого аналізу ринку, що стосується робочого процесу.

Сподобалось. А саме дані щодо аналітики тенденцій ринку/ринків. Хотілося б послухати Олену Жаданову, Ефективні заходи щодо просування продукту. Споживчі тренди.

Дуже потужна конференція! Інформація багато, і вся цікава. Дуже добре підібрані спікери. У цьому перевага цієї конференції перед іншими заходами схожої спрямованості.

Дуже цікава та змістовна конференція, всі доповіді побудовані у правильній послідовності – з психоемоційного навантаження, інтересу, «продуманості». Хочеться сказати "Браво!" організаторам!

Запам'ятався виступ Дмитра Потапенка: коротко, конструктивно, чітко на тему, вміє тримати аудиторію. Отримано нові контакти логістичних компаній та дистриб'юторів. Найбільш інформативними були такі теми: основні тенденції ринку; Як підняти прибутковість категорії завдяки синергії Мережі та Виробника під час роботи по ВТМ.

Насамперед для мене це було місце, де я зустріла і поспілкувалася з професіоналами з різних галузей роздрібної торгівлі. Найбільш корисними вважаю реальні практичні кейси спікерів. Ознайомлення з цікавими людьми.

Діалог про тренди, новинки та впровадження завжди цікавий і важливий для розуміння розвитку ринку. Спікер Варус для мене була дуже інформативна та пізнавальна. Загалом отримала багато нової інформації для роздумів.

Такі конференції завжди цікаві та корисні для того, щоб завжди залишать в тренді та на рівні, мати здорову конкуренцію між своїми партнерами та конкурентами.

Завжди теплий клімат для переговорів. Багато корисних контактів набули. Ще раз продемонстрували касу самообслуговування.

Конференція дозволила покращити комунікацію та взаємодію виробників/дистриб'юторів та ритейлерів. Надала можливість разом обговорити напрямок розвитку ринку, купівельного попиту, переваги та побоювання споживача.Обговорила можливість введення нашого продукту до кількох національних мереж. Стало зрозуміліше побудова планограм у супермаркетах і як із цим працювати далі. Знайомство з цікавими продуктами, людьми та думками.

Так, конференція важлива. Дані щодо ринку, думка інших учасників ринку, практика. Ознайомився з тенденціями в інших категоріях. Підкреслив нові напрямки для своєї компанії.

Сподобався широкий спектр тем, що обговорюються. Конференція корисна/важлива тим, що допомагає краще зрозуміти потреби/тенденції/зміни у всьому споживчому ланцюзі: виробник, дистриб'ютор/постачальник, ритейл, споживач. Завели нові бізнес-контакти.

Ця конференція дозволяє бізнесу познайомитися з мережами та знайти точки дотику та можливості розширити свій ринок. Для мене було цікаво поспілкуватися і з мережами, і з бізнесом, і почути їхній біль.

Організація конференції була високому рівні. Конференція дуже важлива ринку, т.к. на ній учасники можуть обмінюватися накопиченим досвідом, дізнаватися про інновації. Отримала багато нової інформації. Хотілося б сказати «Дякую» організаторам за якісно організований захід.

Місце проведення та контактна інформація
  • ТОВ "Трейд Мастер Груп"
  • +38 (067) 505 25 24
  • st@trademaster.com.ua
  • м. Київ, ACCO International, Проспект Берестейський, 40-Б

Реєстрація

Для реєстрації заповніть форму нижче. Також Ви можете відправити нам питання, яке Вас цікавить