Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід

Аудитория

За діяльністю:

Власник, генеральні та виконавчі директори 25%
Директор з маркетингу, розвитку та PR 24%
Національні та регіональні менеджери 19%
Комерційні директори 16%
Керівники департаменту СТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, заст. директора 10%
Директор з продажів 6%

За рівнем менеджменту:

Виробники 45%
Роздрібні мережі 20%
Дистриб'ютори 15%
Тара/Упаковка, Інші сфери 9%
Логістичні компанії 7%
IT для виробництва та торгівлі 4%

Про проект PrivateLabel-2023

«PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ-український та зарубіжний досвід» – це XV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Серед учасників Проекту PrivateLabel: OKTO CLAY FACTORY, Імперія Жиров, Фг Тетяна 2011 TM ZINKA, Еконія, Бара, Наша Сила, Укрмедтекстиль, КФ Десна, Vitagro, BERTA Group, Вельта Косметік, Винагро, Запоріжський Хлі Фарм Україна, ТД "Блиск", Астра-Косметик, Дьолер Україна, Сімі, Полар Сіфуд Україна, ТЕРРА, Бон Буассон Беверідж, ДАРПАК, Еліксир, Кременчукм'ясо, Мадеса, ЧЗА, Здравофарм, Віола, Вітал Фудз, Галка ЛТД, Люкс , Тайфун-2000, Натуральні Продукти, Натурфарм, Біотон, Санвіта Груп, АШАН, Море Пива, Червоний Маркет, мережа супермаркетів РОСТ, Маркет Універсал, Наш Маркет, Маркетопт, Фокстрот, VARUS, Магнолія, Таврія В, Сьогодні Аврора, Подорожник, , Здорова Батьківщина, Слуно, Авангард, Паперовий Змій, Юка-інвест, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Укрпостач, ІнтерКаргоТрак, ін.

ТОП-3 спикеров

1 місце
4.8
Галина Ободець
2 місце
4.7
Сергій Петров
3 місце
4.6
Максим Машляковский
1 місце
4.8
Наталія Нікітенко
2 місце
4.7
Артем Попєнов
3 місце
Максим Гніздовський

Спикеры конференции

Максим Машляковский
Максим Машляковский
CEO Foresight & Predictive Analytics
ЕКОНОМІКА ТА СПОЖИВАЧ В УМОВАХ ВІЙНИ
Валерій Губарєв
Валерій Губарєв
Директор компанії "Незалежна Митна Агенція»
МИТНИЙ "БЕЗВІЗ" В УКРАЇНІАБО ЩО НАДАЄ РАТИФІКАЦІЯКОНВЕНЦІЇ ПРО "СПІЛЬНИЙ ТРАНЗИТ"
Malachy O’Connor
Malachy O’Connor
IPLC Retail Brands Specialist (Ireland)
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРИВАТНИХ ТОРГОВИХ МАРОК - РІШЕННЯ, А НЕ ПРОДАЖ
Сергій Лотохов
Сергій Лотохов
Комерційний директор ТОВ «Енергум»
ЕНЕРГУМ - ЕНЕРГЕТИЧНА БЕЗПЕКАВ ЧАСИ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
Костянтин Жук та Альона Штанько
Костянтин Жук та Альона Штанько
Костянтин Жук - Менеджер з якості «Метро КешЕнд Кері Україна», Альона Штанько - Начальник управління ВТМ"Метро Кеш Енд Кері Україна"
ВИБІР ЛОКАЛЬНИХ ВИРОБНИКІВТА НОВІ МОЖЛИВОСТІПРИ СПІВПРАЦІ ПІД БРЕНДОМВТМ МЕРЕЖІ «МЕТРО»
Юрій Нарожний
Юрій Нарожний
СЕО мережі супермаркетів РОСТ
ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇПОСТАЧАЛЬНИКІВ ТА РІТЕЙЛЕРІВ
Сергій Петров
Сергій Петров
Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ
ПРАКТИЧНИЙ КЕЙС СТВОРЕННЯТА ПРОСУВАННЯ УСПІШНОЇ ВТМ МЕРЕЖІ.ВІД ПОЧАТКУ ДО ПІКУ ПОПУЛЯРНОСТІ,ЩО САМЕ СПРАЦЮВАЛО?
Галина Ободець
Галина Ободець
Директор департаменту ВТМ лінії магазинів EVA
ЯК СТВОРИТИ ВТМ МЕРЕЖІ,КОНКУРЕНТНУ ВІДОМИМ БРЕНДАМ
Олексій Мущенко
Олексій Мущенко
Інженер з якості ВТМ компанії "Епіцентр К"
СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРІВ ВТМ
Олена Паливода
Олена Паливода
Керівниця відділу власних торгових марок «Ашан Україна»
ПЛАНИ ЩОДО ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ВТМУ ВЕЛИКИХ ГРАВЦІВ РИНКУ РИТЕЙЛА УКРАЇНИ.ЯК РОЗВИВАТИ ВТМ МЕРЕЖІ У ЗВ’ЯЗКУЗ ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД?
Роман Веренич
Роман Веренич
Генеральний директор Савсервіс
ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБУТОРСЬКОГО БІЗНЕСУВ УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ ТА ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ
Дмитро Гевоян
Дмитро Гевоян
Менеджер з продажів «Райдер Україна»
ОРЕНДА КОМЕРЦІЙНОГО ТРАНСПОРТУ.ПЕРЕВАГИ СПІВРОБІТНИЦТВА З «РАЙДЕР УКРАЇНА»
Траян Некіфор
Траян Некіфор
Директор департаменту логістики Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова
СУЧАСНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМВИРОБНИКА ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ НЕПРЯМОЇДИСТРИБУЦІЇ ТА ЇХ ПЕРЕВАГИ
Максим Гніздовський
Максим Гніздовський
Комерційний директор STVgroup
РОЗВИТОК ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУВ УМОВАХ ВІЙНИ
Наталія Нікітенко
Наталія Нікітенко
СЕО ТОВ "Хаммер Маркет"
ЧАС КОЛИ ЦІННОСТІ Є СПРАВЖНІМИ
Скачати доповідь
Артем Попєнов
Артем Попєнов
Директор з виробництва, логістики та клієнтського сервісу ТОВ «Сандора»
ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯЗАПАСАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Скачати доповідь
Микита Котеньов
Микита Котеньов
Директор компанії Мінеральні води України
ПРАКТИЧНІ КРОКИ ОПТИМІЗАЦІЇБІЗНЕСУ ДИСТРИБУТОРА

Спецпроекты в рамках конференции

Відгуки участників

Зарицька Тетяна «МХП»

Найбільше запам’ятались виступи представників компанії«РОСТ», «Метро», «Ашан», «Ева». Розвиток ВТМ, розуміння куди рухається ринок та використання досвіду колег як локального так і міжнародного ринку. Дізналась інформацію щодо розвитку ВТМ у великих мережах та визначення основних векторів у данному питанні. Все було ок.

Конончук Анастасія «ANT-Logistics»

Якісно все організовано, привітний персонал, смачний обід.Не пам‘ятаю тему, але виступ представника Eva був корисним для нашої компанії. Зібрали контакти, що можуть бути корисними нам у роботі.

Чертков Дмитро «ТОВ «КОМО УКРАЇНА»»

Вражає єдність думок, щодо подальшого розвитку бізнесу в Україні. Показує, що ринок не зупинився, не застив в очікуванні майбутнього, та в умовах не визначеності. Знаходить шляхи для розвитку. Насамперед, співпоставив шлях своєї компанії з діями партнерів, та визначив деякі напрямки для подальшого розвитку. Можливо, збільшити по часу блок спільних презентацій. На мою думку,були теми які було б корисно почути обом групам.

Катерина «A1 Security Group»

Мені сподобалась організація, учасники (компанії), цікаві доповіді. Думаю, що зараз такі заходи дуже важливі, в умовах війни, потрібно рухатись далі та розвиватись. Провела домовленості про співпрацю з декількома компаніями. Бажаю Вам маштабування і тільки)

Микитюк Петро «Тайстра груп»

Сподобався виступ закордонного спікера Малачи Оконора, цікавий погляд на ВТМ в Європі. Тема є дуже важливою, корисним є набуття досвіду в галузі ВТМ від колег із національних мереж. Багато нових знайомств, різностороннє бачення проекту ВТМ від різних мереж. Все було на вищому рівні.

Саакян Каріне «Мережа аптек «D.S.»»

Запам`яталась доповідь компанії РОСТ, аналітика ринку загалом та досвід інших мереж. Ознайомились з сучасними тенденціями в стратегії розвитку товарів ВТМ. Бажаю по можливості долучати більше іноземних спікерів з практичними кейсами.Запам`яталась доповідь компанії РОСТ, аналітика ринку загалом та досвід інших мереж. Ознайомились з сучасними тенденціями в стратегії розвитку товарів ВТМ. Бажаю по можливості долучати більше іноземних спікерів з практичними кейсами.

Тищенко Олег «Nestle»

Kонференція пройшла на високому професійному рівні. Дистрибутори, логістика та організація роботи в умовах ринку на сьогодні. Отримав нову інформацію та обміндумок з партнерами. Високий рівень організації. Так тримати.

Іваненко Олена «БФІ -Сервіс»

Як завжди (протягом останніх 5 років регулярних відвідувань),конференція була для мене цікавою та корисною, взаємодія з виробниками, дистрибуторами, торговими мережами, нові контакти, спілкування та нова інформація щодо розвитку в теперішній час. Було приємно побачити знайомих колег та партнерів. Для мене одна з головних переваг такої зустрічі - це можливість участі в перемовинах з торговими мережамита дистрибуторами. Все добре організовано, бажаю процвітання та розвитку і в майбутньому.

Легейда Дмитро «ТОВ «ПЕЙПЕРБЕГ»»

Найкориснішим здається організація столів для перемовин з сітками рітейлу. Дає змогу оцінити головні трендина ринку. Співпраця рітейлу та виробників. Отримав нові контакти потенційних клієнтів. Все добре.

Сергієв Олексій «ПП «Алкогрупа плюс»»

Дуже цікава аналітика від М. Машляковського, особливо дані, що стосуються обсягів попиту на власні торгівельні марки в умовах складної економічної ситуації в Україні та осбливості ціноутворення ВТМ по відношенню до лідерів ринку. Дуже сподобався досвід роботи с ВТМ, напрацьований керівництвом мережі РОСТ. Загальна атмосфера всього заходу, спілкування з професіоналами, які на практиці досягають успіху в ці скрутні для країни часи. Отримав цікавий досвід та багато корисної для мене аналітики.

Реуцький Ігор «ТОВ «Ріал-Темп»»

Хочу виділити СЕО «Рост» Юрія Нарожнийого, який надав яскравий приклад комерції, продаж вигоди. По завершенню виступу, регіональна мережа «Рост» перетворилась з потенційно не помітного і проблемного для виробника замовника в перспективного партнера. Справжній майстерклас. По-друге жива черга виробників до представника компанії «Ашан», Олени Паливоди – це найкращий показник вірного розвитку компанії на ринку України та формування репутації надійного партнера. Відсутність низки рітейлерів як показник майбутньої стратегіїцих компанії відносно забезпечення потреб ринку 2023 з використанням наступних інструментів: «вітчизняний виробник», «імпорт», «продаж бізнесу».» Важливість конференції для ринку необхідно вимірювати кількістю підписаних контрактів по її завершені, та їх вплив на статистичні показники ринку в річному обсязі. Корисне - поверненя Новус до роботи з ВТМ, проект РОСТ. Якщо взагальному плані - відновив зв’язки.

Петролюк Марта «ТОВ ВКП «Щедра Нива»»

Приємна робоча атмосфера, організація на найвищому рівні. Конференція важлива тим, що виробник може знайти нові ринки збуту через дистрибуторів та представників ритейлу. Найкориснішими були теми з розвитку ВТМ. Домовились про нові ринки збуту, поспілкувались як з партнерами, так і з конкурентами по ринку. Частіше проводититакі цікаві конференції і залучати нових спікерів.

Вознесенська Марина «Експрес Маркет box»

Організатори чарівники, які не дивлячись на всі труднощі, мають натхнення організовувати такі корисні зустрічі. Дані конференції надають для ринку можливість розвиватися, задавати направлення, та мотивувати на нові досягнення. Завдяки заходу з’явилися нові контакти, знайомства. Бажаю не зупинятися) Мати можливість й надалі приносити радість новими, цікавими заходами

Гуляй Сергій «ДП Лакталіс-Україна»

Як завжди, дуже атмосферно та цікаве спілкування з партнерами та колегами. Всі теми в основній частині по привату дуже сподобались. Така конференція, особливо в цей не простий час, дуже потрібна. Набуто нових цікавих контактів,та ознайомився з поточними тенденціями ринку.

Головіна Людмила «ТОВ «ВіТалія»»

Прекрасно підготовлена та проведена конференція вважких воєнних умовах. Спілкування з колегами, пошуки подальшого розвитку та організації роботи виробництва. Побудова ВТМ мережі, кооперація з мережами. Отримала спілкування за круглим столом з провідними мережами.

Фоторепортаж конференції