Цілі, завдання, результати коучингу у бізнесі.
Ознайомлення з коучингом. Причини популярності коучінга серед керівників 21 століття. Актуальність коучінга в бізнесі на сьогоднішній день. Мегатренди. компетенції керівника майбутнього.
Покоління. Основні способи мотивації та підходи до співробітників різних поколінь. Що потрібно знати, щоби створювати команди майбутнього?
Введення у коучинг. Відмінність коучингу з інших форм роботи з людьми.
Суть коучингу в управлінні. Стилі управління та їх впливом геть результативність роботи команд.
Відносини у стилі коучинг між керівником та підлеглим. Модель зростання Мілтона Еріксона. Діагностика стилю управління за Мілтоном Еріксоном.
Зворотній зв'язок. ОСВК (зворотний зв'язок високої якості) як інструмент ефективної комунікації зі співробітниками, що дозволяє розвивати своїх співробітників та досягати наміченого результату. Практичні вправи, що моделюють процес надання зворотного зв'язку. 5 моделей ОСВК.
Ефективні питання замість звичних вказівок як спосіб розкриття потенціалу працівників. Розвивання здатності підлеглих думати самостійно та ефективно оцінювати свої дії. Різниця між директивними та коучинговими питаннями.
Схема коучингової комунікації "керівник-співробітник". Модель шкалювання як інструмент виміру руху до цілей бізнесу.
Структура коучинг-комунікації. Модель GROW. Робота в парах із використанням моделі.
Кейси застосування коучингу в організації. Яких результатів досягають компанії, які запроваджують коучинг. Живий кейс.
Техніка «Світлофор» «Зупинити. Продовжити. Почати». Розробка учасниками планів робіт для закріплення матеріалів.
Ризики використання коучингу. Де коучінг не працює.
Коуч-позиція керівника. Техніки розвитку довіри.
Надихати чи мотивувати. Метапрограми. Мотивація «К» та «Від».
Інструменти коучінга для підвищення впевненості співробітників.
Розвиток самостійності працівників. Коучінгове слухання керівника. Техніки активного слухання.
Модель Сократа для індивідуальної та групової роботи керівника для пошуку нових можливостей та зростання співробітників.
Рамка сприйняття як інструмент розвитку конструктивності та вирішення проблемних питань. Розвиток навички орієнтації на результат.
Колесо компетенцій керівника та співробітників.
Особистий SWOT-аналіз.
Проведення зборів у стилі коучинг.
Демонстрація коуч-сесії з розбором етапів та ключових питань.
Розробка індивідуального плану розвитку (ІПР). Картка зростання співробітника.