Ознайомлення та освоєння учасниками навичок роботи з методами прогнозування, здатними зменшити неефективне використання оборотних засобів, оптимізувати частоту закупівель за рахунок точного прогнозування попиту, продажу та інших факторів зовнішнього середовища компанії.
Ми всі підсвідомо прагнемо глянути у майбутнє! Ви бажаєте знати з точністю до 5% результатів вашої діяльності у майбутньому? Це вже не фантастика, а реальність, виражена в науці!
Як сьогодні у вас побудовано систему вибору альтернатив стратегій розвитку?
Є з чого вибирати і як побудувати кілька варіантів із різними вихідними даними?
Щоб передбачити - потрібно мати знання варіативності моделей прогнозування і вибору найбільш точної. А як вибрати точнішу?
Головне завдання прогнозування – це зниження невизначеності.
!Обов'язкова наявність у учасників ноутбуків із встановленою повною версією MS Excel та вміння їй користуватися на початковому рівні!
Приклад: розрахунок точності прогнозу
Приклад: нівелювання інфляції
Приклад: експонентне згладжування, згладжування Холта-Вінтерса, ковзне середнє
Приклад: побудова довірчих інтервалів
Приклад: Аналіз за допомогою лінійної регресії
Приклад: Виділення тренду
Приклад: розрахунок індексу сезонності та його застосування для прогнозу
Приклад: Побудова регресії з кількома факторами
Приклад: Відбір факторів для регресії
Приклад: розрахунок прогнозу для місячних даних
Приклад: розрахунок прогнозу для денних даних
Побудова моделі до розрахунку фінансових показників компанії залежно від рівня продажів.
Приклад: створення сценарних прогнозів (песимістичний, реалістичний, оптимістичний).
Приклад: розрахунок впливу зміни факторів на фінансовий результат
Приклад: умовне форматування для формування швидких закупівель
Приклад: запис та редагування макросу
З 25.06.2024 - ціна 6 900
Учасникам конференцій TradeMaster – 5 %;
За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%
Автор понад 120 наукових праць, 30 підручників, посібників, монографій.