Портал топ-менеджеров оптовой и розничной торговли

Мікро і інтернет мерчандайзинг та ефективне управління торговим простором (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)

Мікро і інтернет мерчандайзинг та ефективне управління торговим простором (10% ВІД ЗБОРУ ПЕРЕРАХОВУЄМО НА ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВІЙНИ)
Зарегистрироваться

Аудиторія учасників

Програма тренінгу для менеджерів середньої ланки, представників торгового відділу та відділу маркетингу, а також для власників магазинів. Директора відділу продажів, супервайзери, директори магазинів роздрібних мереж, директори та менеджери з мерчандайзингу, трейд маркетологи, категорійні менеджери та маркетологи, бренд менеджери та продакт менеджери.

 

Курс пройшли: ТДК, Теле Світ, "ТБ Обувь", Mama Italiano, Motto / ТОВ "ПАЛЕГІО ТРЕЙД", ТОВ "Ніка Продсервіс", Фокстрот, Маркінформ, UniBever, Гараж Мобайл Груп, Fidesco SRL, ABM Cloud, ТОВ "Мерчендайзинг ЮА" ", ЗОВНІШТОРГРЕСУРС, ТОВ, Маркет Плюс, ТОВ, ТД, КАЛИНА, Копієчка/ТОВ НЬЮ ВІТА ГРУП, ТОВ Малбі-Фудс, Вакагруп мерчендайзер, Фора, ТОВ, Україночка, РАС РУАН, Молочний Альянс, ЛК Транс Лоток та ін.

Ціль заходу

Самостійно збудувати мерчандайзинг просування, навчиться створити планограми.

Вигоди від участі у тренінгу:

Практикум "Створення планограми для обраної категорії"

Створимо систему контролю та чек-лист для аудиту магазину

Розробимо систему стандартів мерчандайзингу та мотивації мерчандайзерів

Ключові елементи тренінгу

    1. Алгоритми побудова Планограми та зонування торгової зали
    2. Мерчандайзинг як інструмент просування
    3. Вивчимо торгове обладнання та види POSM
    4. Вивчимо системи викладання нової продукції
    5. Розглянемо методи просування СТМ, антикризовий мерчандайзинг
    6. Розглянемо інструменти інтернет мерчендайзингу та методи просування товару через SMM

На тренінгу ви дізнаєтесь:

- Як правильно здійснювати крос-мерчандайзинг.
- Як створити ефективні додаткові місця продажу з малим та великим бюджетом
- Як утримати частку на полиці для своїх продуктів, вистояти у маркетинговій війні дома продажу.
- POS-матеріали: що у тренді, що застаріло, як це зробити унікально.
- Кольори: як правильно працювати з кольором, що зараз модно, на що точно звернуть увагу покупці, візуальні плями на полицях.
- Онлайн магазин – як підняти продажі в мережі за допомогою онлайн мерчандайзингу.
- Маніпуляції трейд маркетингу, як лавірувати у магазинах.
- Як створити робочу планограму – найкращі програми для створення, платні та безкоштовні.
- Персонал: важливість команди та мотивація.
- Зонування торгового залу та пастки для покупців.
- Звернути увагу та продати – як монетизувати викладку.
- Впровадження культури грамотного та етичного мерчандайзингу!

Про тренера: Жанна Єнікєєва тренер з трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup з 10-річним досвідом курування мерчандайзинг проектів для фуд, нонфуд та навіть будівельного рітейлу. Працювала для таких компаній як Loreal, ТД «Мегаполіс», Global Spirits, ТМ Ажур, Тайфун-2000, ТМ Олком та ін. Майстер побудови планограм та зонування торгового залу. Має в багажі свого досвіду кейси компаній різних напрямків від роботи з торговими залами АЗС до магазинів будівельних матеріалів! Досвід Жанни дозволяє проконсультувати учасників з будь-яким продуктом та дати відповіді на питання будь-якої складності!

 

Часто багато компаній нехтують і не приділяють належної уваги такому важливому інструменту просування товарів, як мерчандайзинг. Багато хто зізнається, що роблять планограми з натхнення, керуються чистою інтуїцією, а головним принципом викладання товарів на полиці є first in – first out. І дуже дарма! Адже правильне розташування товарів на полиці, оригінальні викладки, грамотно побудована планограма і ще дуже багато інших нюансів може підняти продаж товару в рази навіть якщо у вас онлайн магазин.
Витисніть всі можливості з полиці, дізнайтесь, як монетизувати викладку та підняти продажі до 40%! Запрограмуйте свого покупця за допомогою ефективного мерчандайзингу!
Цей тренінг дасть вашій компанії цей найзаповітніший ключ до ефективного мерчандайзингу та побудови правильних робочих планограм!

ПРОГРАМА

Мікро-мерчандайзинг
  • Етапи розробки концепції викладення
  • Визначення «ключа вибору» асортименту для подальшої організації викладки
  • Використання законів сприйняття у мерчандайзингу
  • Різні типи викладення товару залежно від позиціонування магазину
  • Алгоритм побудови планограми
  • Корекція асортименту за допомогою інструментів мерчандайзингу
  • Принципи розподілу торгового простору та організації доступного товарного запасу
  • Робота з best sellers, товарами 20/80
Ефективне керування торговим простором
  • Види POSM, принципи розробки
  • Оформлення категорії та окремого продукту
  • Інформаційні стенди від виробника
  • Робота з дисплеями (зразки продукції)
  • Викладення новинок
  • Створення шоурумів
  • Методологія вибору торговельного обладнання
  • Способи просування продуктів СТМ (власної торгової марки)
  • Антикризовий мерчанадайзинг – способи швидкого підвищення продажів без значних інвестицій
  • Принципи презентації у періоди промо-акцій та розпродажів
  • Сезонний мерчандайзинг
  • Практикум «Створення планограми та POS оформлення для вибраної категорії»
  • Управління системою мерчандайзингу
  • Роль і місце Мерчандайзингу у структурі організації та ефективний розподіл ролей
  • Розробка стандартів мерчандайзингу, створення Merchandising book
  • Огляд можливих програм для створення планограм
  • Ефективний аналіз конкурентів (benchmarking) та подальше використання результатів
  • Де шукати натхнення для розробки нових концепцій — корисні ресурси
  • Побудова системи контролю та використання чек-листа для аудиту магазину
  • Способи оптимізації річного бюджету за мерчанадайзингом — на чому можна заощадити, а що життєво необхідно
  • Самостійна розробка планограм та стратегії
Інтернет-мерчендайзинг або e-commers
• Методи просування товарів в інтернеті
• Рекомендації при роботі з Маркет плейсами
• Розглянемо як працює весь світ у e-commers
• Розглянемо програми лоялті (акції)
• Відпрацюємо механіку та алгоритми мерчендайзингу на ДЕМО.
Вартість участі
3 200 грн* 110$

Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):

Учасникам конференцій TradeMaster – 5%;

За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%

Контактная информация
онлайн-платформа Zoom
31 августа 2022
Онлайн оплата portmone.com.ua

Регистрация

Відгуки участників

Драпьята Марта « Комерційний Директор "Еконія"»

Ми зобов'язані Жанні за командоутворення команди, тренінг тривав 3 години, і так зарядив людей. Після такого фурору, ми із задоволенням почали навчання наших мерчендайзерiв - ключовим поняттям мерчендайзингу. 

Артем Нефедов «Zlodei.team»

Урок про креатив и трейд был такой красочный и построен на понятных примерах – это вдохновляет еще больше создавать вокруг.

Татьяна Веласкес «Velaskes Beauty Studio»

Мы вместе проектировали онлайн магазин косметики, и я научилась работать с цветовыми палитрами блоков на сайте, это имеет значение и привлекает клиентов.
Благодарю за подробный курс.

Кравченко Константин «ТОВ «Нар Енд Ко» »

Благодаря курсу «Микро-мерчандайзинг» узнал много новой информации. Всё прошло великолепно. Большое спасибо Жанне, очень интересно и развёрнуто преподнесла всю информацию. Всё было супер. Спасибо!      

Сверида Богдан «ТОВ «Ойлгазтрейд»»

На курсі освоїв основи роботи з планограмами товарів в торговому залі, їх правильне розміщення на полицях. Все було дуже інформативно та доступно. 

Козленко Марина «сеть магазинов «Строитель»»

Общее впечатление от тренинга, только положительное. Проанализировала недоставки в своей компании, теперь есть понимание, что нужно исправить. В дальнейшем, хотелось бы, больше схем, алгоритмов общего характера, чтобы можно было применить в практическом плане для любого направления.

Малыгина Анастасия ««Гараж Мобайл Групп» »

Благодаря тренингу получила новые идеи и теоретическую базу по теме «Микро-мерчандайзинг». Тренер профессионал, хорошая подготовка к курсу.      

Мецан Неля «ТОВ «Ойлгазтрейд» »

На тренінгу отримала нові знання по викладці товару. Загалом на курсі були комфортні умови, приємна компанія. 

Свалявин Тетяна « ТОВ «Максі Енерджі» »

Завдяки тренеру отримала нові знання і навики по викладці товару. Було все дуже цікаво і пізнавально.

Костюкова Анна ««Внешторгресурс» »

Порадовало, что на тренинге было много практической информации, располагающая обстановка, развёрнуто и доступно подано тренером. Спасибо!

Фотогалерея

Жанна Еникеева

Тренер по трейд-маркетингу и мерчандайзингу

Курировала мерчендайзинг проекты в крупных компаниях фуд и нонфуд ритейла, строительных магазинов.

Детальнее о тренере