Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

Планування та Прогнозування. S&OP практика

Планування та Прогнозування. S&OP практика
Зареєструватись

Цільова аудиторія

  • Вузько-профільні групи експертів з області (операційного планування, планування закупівель, поставок та виробництва, експертів ланцюгів поставок; маркетингу та торгового маркетингу, продуктового та категорійного менеджменту; аналітики та планування продажів та дистрибуції).
  • Для Директорів та Керівників функцій Ланцюгів поставок, Маркетингу та Продажів, Фінансів.

Цілі заходу

  • Вивчити систему сучасного процесу планування продажу та операцій.
  • Зрозуміти та протестувати інструменти з арсеналу S&OP, визначити критерії вибору для всієї компанії.
  • Навчити менеджмент способів вирішення протиріч, використовуючи випробувану практично методологію інтегрованого-бізнес планування/ S&OP.

Ключові елементи

Тренінг - воркшоп за матеріалами реального впровадження c практичними завданнями для відпрацювання конкретних інструментів.

Пророблення на best practices і реальних бізнес-кейсів, адаптованих під наші реалії

Проводимо реальну стратчегічну сесію, де у кожного буде своя роль, по одному з відібраних сценаріїв на підставі попереднього аналізу запитів учасників.

Ви знайдете відповіді на такі запитання:

  1. Як має бути збудований кросс-функціональний процес прогнозування та планування продажів та операцій у компанії
  2. Яка бізнес-інформація необхідна для побудови якісних прогнозів?
  3. Які інструменти дозволять керувати процесом планування?
  4. Які функції, на якому етапі та якого рівня менеджмент повинен бути залучений до процесу інтегрованого бізнес-планування?
  5. Як управляти ризиками та можливостями у процесі планування та як працювати у відхиленнях?
  6. Як створити рівень культури задля досягнення синергії роботи різних підрозділів компанії?
  7. KPI процес планування.
  8. Як створювати систему постійного навчання та покращення прогнозування та інтегрованого бізнес-планування?

 

ПРОГРАМА

Sales & Operations Planning
  • Що таке S&OP та роль прогнозування в організації?
  • Навіщо впроваджувати процес S&OP?
  • Що він може змінити у вашій компанії?
  • З чого починати використання S&OP процесу?
  • Які види прогнозів бувають?
  • Створюємо статистичний прогноз.
  • Чому завжди недостатньо статистичного прогнозу?
  • Додаємо якісний прогноз.
  • Якість demand plannera на що звертати увагу?
  • Проходимо етапи запуску та побудови процесу: Demand planner – хто це?
  • Хто, чи який відділ у вашій компанії займається прогнозуванням продажів?
  • Хто ухвалює остаточне рішення за прогнозами?
  • Скільки всього прогнозів існує у компанії?
  • Який має бути обрій прогнозування (1 міс або 1 рік)?
  • Який рівень прогнозів (штука, бренд, лінійка)?
  • Чи можна розрахувати точність прогнозування?
  • Як оцінюються чи ризики та можливості?
  • Чим відрізняється план продажів від прогнозу продажів?
  • S&OP процес у компанії від ідеалу до практики.
  • Організуємо S&OP зустрічі.
  • Проводимо аналіз.
  • Рольова гра: Стратегічна S&OP сесія (Проводимо реальну стратчегічну зустріч. У кожного буде своя роль: Відділ продажів, Маркетинг, Demand planner, Supply planner, Фінанси, CEO. Завдання у demand planner буде затвердити прогноз.)
Sales & Operations Execution
  • Впровадити процес мало, потрібно змінювати культуру у компанії.
  • Планер KPI.
  • Як не перетворити впровадження S&OP на провал?
  • Прогнозування новинок.
  • Сегментування SKU за прогнозованістю.
  • S&OE: Вплив прогнозів на інвентар.
  • S&OE: Дотримання процесів S&OP.
  • S&OE: Змінюємо культуру в організації.
  • Вибір системи прогнозування.
  • CPFR
Вартість участі
5500 145 $

Можливі знижки на участь (знижки не підсумовуються):

Учасникам конференцій TradeMaster – 5%;

За участю 2-х осіб від компанії – 5%;
За участю 3-х осіб та більше – 10%

Контактна інформація
м. Київ, 2 дні з 9.00 до 18.00, + Трансляція ZOOM
18 декабря 2024
Онлайн оплата portmone.com.ua

Реєстрація

Відгуки участників

Анна Ярошенко «Лакталис-Украина»

Впечатление о семинаре положительное, доступное объяснение, доброжелательный спикер. Увидела, что можно практически улучшить или попытаться изменить в S&OP

Алексей Притула «Квас Бевериджиз»

Семинар позволил по-новому взглянуть на процесс планирования. Возможно, повлияет на стратегию развития процессов прогнозирования и планирования. Переоценил важность прогноза и КРІ пргноза

Людмила Чернышова «ЧП "АБ плюс"»

Благодаря тренингу убедилась, что я в тренде своей профессии)) 90% построенной работы соответствуют стандарту. Практично. Собрались единомышленники, специалисты по указанной теме.Реалистично. Поднимались вопросы, которые реально используются и в наших силах исправить

Вячеслав Хоменко «eWavemobile»

Очень хороший тренинг. Огромный плюс то, что рассмотрелись варианты организации и проведения S&OP, и компетенции Demand Specialista. Описание основных компетенций Demand и нюансов внедрения S&OP. 

Королёва Надежда «Лантманнен Акса»

Тема "Планирование и прогнозирование" очень актуальна для меня. До тренинга я считала, что это одно и то же, так как я работаю на производстве. Общее впечатление хорошее, семинар построен на практических примерах, а теории минимум

Фотогалерея

Дмитро Сузий

Більше 15 років міжнародної Supply Chain експертизи в Procter & Gamble Ukraine на позиції "Лідер команди дистрибуційної логістики", в даний час "Керівник департаменту планування"

Детальніше про тренера