- керівники підприємств, що приймають маркетингові рішення,
- директора з продажу,
- КАМИ,
- менеджери з продажу.
Як ухвалює рішення баєр?
Чому часто каже «ні»?
Настав час дізнатися про реальні технології, які або відкривають вам полицю.
У форматі "Школи постачальника" кожен учасник отримає можливість побувати як баєром, так і постачальником.
Реалізувати нові навички у своїй більш ефективній, комерційній пропозиції та в живих переговорах.
Це постачальники – не розуміють потреби мереж, пишуть у КП дурості, продають усякий мотлох…
Запитайте постачальників – хто саме зло? Це мережі – збільшують навантаження на постачальника, виключають товари, закривають контракти…
Ми не ставимо за мету визначити, хто є зло, а хто добро, але хочемо детально розібрати пекельну кухню сучасного рітейлу та отримати нові навички для розвитку продажу!
«Перша всеукраїнська школа постачальника» гарантує швидке та глибоке освоєння навичок, обробки інформації, що надходить від баєра та побудови успішного діалогу з ним.
Однак сила мереж, сила баєра в тому, що він ближче стоїть до Покупця і це не змінити. І це може призвести до його непоступливої позиції.
І тоді треба знати, що і як робити, де поле для торгу, щоб у результаті домовитися без істотних втрат для бізнесу.
Переваги онлайн-курсу:
Висока концентрація на інформації, що надається (немає відволікаючих факторів, всі заявлені пункти розкриваються)
Опрацювання всіх додаткових питань, що виникають під час тренінгу (як особистих, так і інших учасників)
Виконання практичних вправ онлайн і домашніх завдань, з наступним зворотним зв'язком від тренера, що забезпечує високу ймовірність швидкого застосування отриманих знань у роботі.
Час занять:
З 18-00 до 20-00
1.Створити шкалу цілей на переговори,
2.Наповнити аргументами шаблон структури попередньої презентації,
3.Доповнити чек-ліст з наших питань до баєра та його мережі,
Будування діалогу з клієнтом.
Методологія протидії жорстким перемовинам.
Атестація та індивідуальний зв’язок кожному учаснику.
1.Сторити перелік типових та каверзних питань закупщика,
2.Проаналізувати відеозапис переговорів з баєром,
3.Заповнити шаблон комерційної пропозиції закупщику,
На основании анализа экономических условий с расчетом всех возможных сочетаний по условиям (продажи, маржа ритейлера, ретро-бонус, маркетинг).
1.Згідно шаблону прописати заперечення баєра,
2.Доповнити список що можна просити закупщика натомість наших поступок,
3.Заповнити шаблон по контрактним переговорам з баєром,
Роботі з запереченнями;
Практики роботи з жорсткими переговорами з клієнтом;
Учасникам конференцій TradeMaster - 5 %;
При участі 2-х осіб – 5%;
При участі 3-х осіб і більше – 10%
Знижки не сумуються