Загривий Микола Миколайович, директор ТзОВ «Хлібодар»

Загривий Микола Миколайович, директор ТзОВ «Хлібодар»

Загривий Микола Миколайович, директор ТзОВ «Хлібодар» (ТМ «Рум'янець»)

Директор ТзОВ «Хлібодар» (ТМ «Рум'янець»). Підприємство є одним із лідерів у галузі виробництва хліба, хлібобулочної та здобної продукції.

Освіта:

1996 – 2001 Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого. Спеціальність «Правознавство».

Бізнес-школа Українського католицького університету. Факультет суспільних наук, програма MBA.

Кар’єра:

2001 – 2002 посада юрисконсульта у ТзОВ «Правова компанія “Магістр”»

2002 – 2004 посада юрисконсульта у ВАТ «Торговий Дім “Рівненщина”».

2004 – 2006 посада юрисконсульта у ВАТ «Рівнешляхбуд».

2006 – 2010 посада юрисконсульта юридичного управління у ТОВ «КРАТОС».

З 2010 директор ТзОВ «Хлібодар» (ТМ «Рум'янець»).

Про компанію:

«Рум’янець» – одна з найвідоміших українських торгових марок хлібобулочної, здобної та кондитерської продукції. Особливістю продукції підприємства є виготовлення у промислових масштабах «живих хлібів» на основі закваски та якісної вітчизняної сировини. Потужності хлібозаводу знаходяться в м. Рівне, а продукція реалізовується у 12 областях України. Станом на початок 2022 року підприємство виготовляє понад 50 тонн продукції за добу, асортимент ТМ «Рум’янець» налічує більше 100 позицій. Підприємство має власну торгову мережу – це 24 фірмових магазини на Рівненщині та Волині. Понад те, продукцію «Рум’янця» можна придбати, як у точках роздрібної торгівлі, так і у відомих українських торговельних мережах. 

3. В "основних досягненнях" через адаптацію тексту до онлайн-платформи зникли значки підпунктів, я вручну їх доставила. За можливості теж прошу змінити.

Основні досягнення ТМ «Рум'янець» з 2010 року:

– розширення виробничих потужностей хлібозаводу (створення нових цехів, розширення виробничих технологічних ліній, тощо);

– масштабування торгової марки і вихід за рамки іміджу місцевого виробника. Міцна співпраця з місцевими та всеукраїнськими ритейлерами;

– збільшення асортименту продукції та обсягів її реалізації. Нові продукти відразу зарекомендували себе на ринку і здобули прихильність споживача;

– щорічні відзнаки якості продукції ТМ «Рум'янець», зокрема перемоги в дегустаційному конкурсі «Bakery Ukraine» і здобуття премії «Вибір року 2021».

Ключовий фактор успіху ТМ «Рум'янець» – потужна команда фахівців, об’єднаних навколо спільної філософії – створення доброго українського хліба.