Ткачук Олеся Леонідівна, комерційний директор ТзОВ «Хлібодар»

Ткачук Олеся Леонідівна, комерційний директор ТзОВ «Хлібодар»

Комерційний директор ТзОВ «Хлібодар» (ТМ «Рум'янець»). Підприємство є одним із лідерів у галузі виробництва хліба, хлібобулочної та здобної продукції.

Освіта:

1999 – 2003 Львівський національний університет ім. Івана Франка. Cпеціаліст з Обліку і аудиту.

2006 – 2007 Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. Магістр з Обліку і аудиту в управлінні банками.

Є автором публікацій в наукових друкованих виданнях України за напрямком «Перспективи розвитку економіки України».

Карєра:

2005 – 2019 здійснювала управління банківськими і бюджетними установами в Рівненській області.

У 2012 році очолила Рівненську обласну організацію Всеукраїнської громадської організації «Асоціація інвесторів України». Засновниця Громадської організації «Центр розвитку особистості “СВІТ МОВ”».

2019 – 2020 обіймала керівні посади в органах державної влади Рівненської області.

3 2020 комерційний директор ТзОВ «Хлібодар» (ТМ «Рум'янець»).

Про компанію:

«Рум’янець» – одна з найвідоміших українських торгових марок хлібобулочної, здобної та кондитерської продукції. Особливістю продукції підприємства є виготовлення у промислових масштабах «живих хлібів» на основі закваски та якісної вітчизняної сировини. Потужності хлібозаводу знаходяться в м. Рівне, а продукція реалізовується у 12 областях України. Станом на початок 2022 року підприємство виготовляє понад 50 тонн продукції за добу, асортимент ТМ «Рум’янець» налічує більше 100 позицій. Підприємство має власну торгову мережу – це 24 фірмових магазини на Рівненщині та Волині. Понад те, продукцію «Рум’янця» можна придбати, як у точках роздрібної торгівлі, так і у відомих українських торговельних мережах. 

Основні досягнення на посаді комерційного директора:

– розширення ринків збуту та збільшення обсягів реалізації продукції;

– систематизація роботи комерційного підрозділу;

– оптимізація бізнес-процесів комерційної служби;

– реалізація нових напрямків розвитку підприємства.