Доходи Meta від реклами у першому кварталі зросли на 27%
Американська корпорація Meta відзвітувала за перший квартал цього року. Доходи компанії від реклами зросли на 27%, порівняно з тим же періодом 2023 року, до 35,64 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Чистий прибуток Meta збільшився більш ніж у два рази на рік, до $12,37 млрд ($4,71 у розрахунку на акцію). У першому кварталі минулого року чистий прибуток компанії становив $5,71 млрд ($2,2 на акцію). Виручка корпорації зросла на 27%, до $36,46 млрд. У січні-березні 2023 року показник дорівнював $28,65 млрд.
Аналітики оцінювали прибуток Meta за перший квартал на рівні $4,3 на акцію при виручці $36,1 млрд.
Кількість переглядів рекламних повідомлень у додатках Meta за вказаний час зросла на 20%, середні розцінки на рекламу збільшилися на 6%. Середня кількість щодня активних користувачів у сервісах компанії зросла на 7%, до 3,24 млрд. Середня виручка на користувача становила $11,2.
Число співробітників Meta у першому кварталі скоротилося на 10% рік до року, до 69,3 тис. осіб.
Читайте також: У 2023 році рекламний виторг Meta збільшився до $131,9 млрд
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, мета, фейсбук
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар