12 квітня 2024

Decathlon продемонструвала зростання завдяки трансформації

Decathlon продемонструвала зростання завдяки трансформації
417

Decathlon більш ніж готовий до нового старту після трансформаційного 2023 року. Незважаючи на безпрецедентні обставини, спортивний ритейлер минулого року заробив на 4,4% більше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Французькій компанії вдалося збільшити свої продажі на 4,4 % (без урахування курсових ефектів) до 15,6 млрд євро – хоча з поправкою на обмінний курс, продажі зросли лише на 1,15 %. На електронну комерцію припало 17,4% обороту компанії, що трохи більше, ніж роком раніше. Чистий прибуток також дещо зріс – до 931 млн євро.

«Ми заклали багато основ на майбутнє, і я задоволена результатом, якого ми досягли», – заявила генеральна директорка Барбара Мартін Коппола. Вона особливо пишається скороченням викидів вуглецю на 10%. Компанія також зафіксувала 420 мільйонів євро кругового обороту (тобто від продажу та оренди секонд-хенду). Decathlon також оновила свої платформи електронної комерції по всьому світу та створила цифровий логістичний ланцюжок, що призвело до покращення управління запасами, транспортних витрат та термінів доставки.

Коппола назвала 2023 рік роком "глобально безпрецедентних обставин", в якому спортивна мережа також скористалася можливістю реалізувати план трансформації. Минулого місяця мережа представила нову айдентику та позиціонування бренду. В рамках цього нового позиціонування Decathlon також скоротила кількість своїх приватних торгових марок минулого року, і понад 1700 магазинів знаходяться в стадії реконструкції.

Читайте також: Decathlon змінить дизайн усіх своїх магазинів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також