20 березня 2024

Народжені ринком. Чому українська компанія вважає Google своїм конкурентом?

Народжені ринком. Чому українська компанія вважає Google своїм конкурентом?

3008

Нам – 12 років. Цей час пролетів як мить. Тривалі суперечки, напружена робота, радість від перших продажів, – все це було наче вчора. 12 років для людини підлітковий вік, а для компанії – ціле життя, особливо у світі, який почав змінюватись раніше небаченими темпами. Саме час згадати про старт, зробити висновки, зазирнути у майбутнє.  

DM Solutions народилася у 2012 році у відповідь на запити ринку. Тоді вітчизняні компанії, особливо маркетингові підрозділи, почали активно запроваджувати передові стандарти роботи західних компаній, зокрема – постійні комунікації з партнерами, клієнтами, постачальниками. А ще – мінімізація втрат, адже не витрачені гроші це зароблені гроші.  

Втім, інфраструктура українського ринку на той час дуже мало сприяла впровадженню західних технологій роботи. Ми тоді вже накопичили певний досвід роботи у маркетингу і бачили просто кричущий дефіцит достовірної інформації по багатьом напрямам. Хто наші клієнти, де вони мешкають, чому значна частина комунікацій зривається через неправильні адреси, нарешті, де ті адреси брати? Старі, ще радянські, довідники втратили актуальність через численні зміни в адміністративно-територіальному устрої, перейменування, нове будівництво. Відповідно багато компаній самостійно створювали власні бази. Але такі бази зазвичай були дуже неповними, вимагали постійної роботи з ними, оновлень, виправлень, відбираючи багато часу у менеджерів. Ми ж мали відпрацьовані алгоритми роботи з адресними базами, створені для власних потреб. Ці алгоритми і стали інтелектуальним ядром і стартовим капіталом нової компанії. 

DM Solutions змогла запропонувати бізнесу по-перше – найповніший адресний довідник по Україні, по друге – послугу з модернізації власних баз компаній, приведення їх до зручного стандарту, доповнення та чистки від дублікатів та застарілих назв. Як виявилося, навіть у великих компаній кількість помилкових, неіснуючих, некоректно зафіксованих адрес могла доходити до 10-15%. Наші алгоритми дозволяють за лічені години модернізувати бази навіть у сотні тисяч та мільйони рядків, на що у персоналу компаній пішли б довгі місяці роботи. Якщо врахувати, що недосконалі бази приносять своїм власникам відчутні збитки у вигляді недоставлених або невчасно доставлених вантажів, повернення відправлених за некоректними адресами сповіщень чи товарів, можна сказати, що наша пропозиція стала відповіддю на сформований запит ринку. Також ми виявилися дуже конкурентоздатними у сегменті розсилки СМС-повідомлень, де успішно конкуруємо навіть з великими мобільними операторами. Перш за все через здатність доповнювати бази, надані замовниками, або робити розсилку за власними базами, які можна структурувати за потрібними клієнту критеріями. 

Одними з перших запропонованими можливостями зацікавились банки та великі ритейлери і логістичні компанії. Власне кажучи, саме клієнти допомогли нам зрозуміти справжню цінність наших продуктів, шляхи їх розвитку та вдосконалення. Саме клієнти стали головними драйверами розвитку компанії. Альфа-банк, Comfy стали компаніями, з якими ми реалізували перші масштабні проєкти, у певній мірі, нашими вчителями, з якими ми зростали і розвивалися. Сподіваюся, і вони згадують про нас з теплотою, оскільки ми допомогли їм вирішувати справді масштабні бізнес-задачі. Далі, у 2014 році був Ашан, для якого ми оцифрували, стандартизували і обробили величезний масив анкет їх споживачів, паралельно удосконаливши власні інструменти та алгоритми обробки інформації.

Помітним досягненням вважаємо залучення до кола клієнтів державного Ощадбанку, який за допомогою нашого адресного довідника зміг структурувати та оновити власні бази.

Лише завдяки постійним запитам клієнтів, вивченню їхніх потреб ми змогли зробити довідник тим еталонним великим продуктом, яким він зараз є, започаткували постійне, у режимі онлайн, оновлення адрес, постійно запроваджуємо додаткові сервіси. В результаті зараз він у багатьох аспектах переважає продукт Google, який ми розглядаємо як великого, але досить неповороткого конкурента.

На превеликий жаль, українців більше не стає, у тому числі, через криваву війну, розв’язану рф . Тому кожен клієнт стає для брендів, які працюють на нашому ринку, ще більшою цінністю. З клієнтами треба постійно комунікувати, їх треба утримувати, робити лояльними до бренду та його продуктів, тому я бачу великі перспективи для DM Solutions як у найближчому майбутньому, так і під час післявоєнної відбудови. 

Наступним кроком розвитку компанії стало створення у 2019 році адресної платформи GEODATA online – для тих компаній, яким не потрібні дані по всій Україні. Ця платформа дозволяє компаніям працювати з регіональними сегментами бази, від області до маленького селища і в автоматичному режимі отримувати потрібну інформацію або оновлювати та виправляти власні бази адрес. Завдяки новому сервісу ми змогли надавати послуги середнім та дрібним компаніям, бачимо зацікавленість територіальних громад.

З початком повномасштабної війни ми запропонували свої послуги на безоплатній основі і державним органам. Вже реалізували цікавий проєкт з НАЗК, вкладаємо знання, досвід і гроші для наближення перемоги.

12 років цікавої роботи позаду. Сподіваємось, що попереду у DM Solutions набагато більше часу для розвитку. Плани у нас дуже амбітні. Наприклад, ми працюємо щоб стати єдиним найповнішим офіційним реєстром адресних даних для України.

Бачимо себе і на міжнародному ринку, вже зробили довідники майже усіх європейських і деяких азійських країн, тож готуємось виходити на нові ринки і стати глобальним гравцем. Адже в конкурентах у нас сам Google. Чи треба йому починати непокоїтись? Думаю, що так!

Олена Григораш, СЕО DM Solutions

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*