15 листопада 2023

Покупці поскаржилися на брак начинки в Oreo

Покупці поскаржилися на брак начинки в Oreo
1061

Один із найбільших у світі виробників кондитерських виробів Mondelez International (бренди Alpen Gold, Toblerone, Oreo, Milka та ін.) став додавати менше начинки в печиво Oreo, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal. На нестачу крему почали скаржитися шанувальники бренду у соціальних мережах.

Продавець бутильованої води Шейн Ренсонет із Луїзіани багато років купує Oreo – занурювати печиво в молоко стало його вечірнім ритуалом. Але нещодавно печиво, в яке він устромив вилку, просто зламалося, розповідає видання. Виявилося, що крему в ньому значно менше. Він поскаржився на це своїй дружині, і вони подумали, що це випадковість. Потім подружжя купило Oreo Double Stuf – печиво з подвійною порцією крему, яке чоловікові ніколи не подобалося. Але виявилося, що воно якраз тепер схоже на звичайне Oreo, до якого він звик за останні роки.

Це лише одна із багатьох скарг на печиво, вказує WSJ. Шанувальники бренду знімають для соціальних мереж відеоогляди, де показують різницю в кількості крему. Один із тіктокерів на додачу розповів, що зменшився і розмір пірамідок у шоколаді Toblerone, який теж випускає Mondelez — правда, це сталося ще в 2016 р. і теж викликало хвилю обурення у покупців. Тоді компанія пояснила своє рішення зростанням цін на інгредієнти. Через два роки від випуску таких батончиків Mondelez відмовилася.

Користувачі Reddit також активно обговорюють ситуацію в окремому треді, присвяченому «шринкфляції» (це коли виробники знижують вагу товару в упаковці для маскування зростання цін). "Сьогодні начинка для печива - це чи не чхання", - наводить WSJ коментар одного з покупців.

Mondelez заявила, що в останні роки вона використовувала різні стратегії для боротьби зі зростанням цін на какао та цукор: від підвищення оптових цін до скорочення знижок та розмірів упаковки. Компанія заявила, що не боролася з інфляцією шляхом серйозних змін у своїх продуктах, але вітає відгуки шанувальників про те, як зробити їх кращими.

"Ми б самі собі вистрілили в ногу, якби почали експериментувати з якістю", - сказав генеральний директор Mondelez Дірк Ван де Пут. Він також заявив, що компанія уважно стежить за своїми брендами та не помітила серйозних скарг, пов'язаних із начинкою.

Директор з інновацій та аналітики дослідницької компанії Mintel Лінн Дорнблазер сказала, що порівняння звичайних Oreo та Oreo Double Stuf з 2004 р. не виявив помітних змін у їх інгредієнтах та харчовій цінності на упаковці. За її словами, скарги споживачів можуть відбивати виробничі проблеми на заводах, які виготовляють печиво. Шанувальникам легко помітити відмінності у таких продуктах, як Oreo, додала експерт.

Споживачі стали менше довіряти компаніям, оскільки через інфляцію багато хто з них або підняв ціни, або зменшив розмір продуктів, кажуть експерти. І багато хто з покупців перебуває в «стані бойової готовності», тому що часто виробники вдаються саме до «шринкфляції». За словами виконавчого директора з продовольчих та споживчих тенденцій Rabobank Ніколаса Фередея, покупці можуть особливо розсердитися, коли підозрюють в обмані культовий бренд — і неважливо, чи це виправдано чи ні.

Щороку Mondelez продає понад 40 млрд упаковок Oreo більше ніж у 100 країнах світу. Вартість бренду складає $4 млрд.

Читайте також: Продажі Mars, Mondelez і PepsiCo на росії зросли у 2022 році

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також