Амбасадори Lacoste заглянули в пащу крокодила
Lacoste запустила рекламну кампанію під назвою Play Big, ініціативу підтримали амбасадори бренду, серед яких відомі спортсмени, актори та співаки. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Кампанія присвячена розширенню кордонів бренду та прагненню вивести спортивну моду на новий рівень. Lacoste є головним спонсором найбільш топових тенісистів світу, активно підтримує розвиток цього спорту та створює зручний, надійний, але водночас гарний одяг для гравців.
Головними постатями кампанії стали символ бренду — крокодил і 6 амбасадорів, серед яких тенісисти Новак Джокович і Вінус Вільямс, французький актор П'єр Ніні, корейська співачка Чон Сомі, південнокорейські актори Ан Хе Сеоп і Ван Бо — всі вони безстрашно заглядають у пащу величезного крокодила. якого становить 8 метрів та висота майже 3 метри. Інсталяція виконана із традиційних для тенісного одягу матеріалів.
Минулого року Lacoste виповнилося 90 років. На честь цієї події бренд спільно з агентством BETC запустив масштабну рекламну кампанію, яка об'єднала кілька країн, національностей та субкультур.
Читайте також: Brandly відкриває продажі Zara та Lacoste
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, лакосте
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар