інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Прогнозування промо: отримуйте максимум користі з вашої рекламної акції

    Прогнозування промо: отримуйте максимум користі з вашої рекламної акції

    • 30 березня 2023
    Промоакції є важливим інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Усвідомлюючи це, ритейлери витрачають багато часу й коштів на їх організацію та проведення. Але, на жаль, за даними компанії Symphony RetailAI, до 40% промозаходів себе не окуповують. Чому так відбувається? І як прогнозування промо допомагає впоратися із цією проблемою? Розбираємо з Антоном Цемеровим, спеціалістом із прогнозування та старшим консультантом ERP компанії
    детальніше
  • BX-450: Пристрій `гарячий стіл` для пакування в харчову плівку

    BX-450: Пристрій `гарячий стіл` для пакування в харчову плівку

    • 30 березня 2023
    Гарячий стіл для упаковки продуктів стрейч-плівкою ПВХ моделі BX-450 є надійним та ефективним пристроєм, який широко використовується на виробництві, у закладах швидкого харчування та торговельних закладах для упаковки продуктів у харчову або термоусадочну плівку. Гарячий стіл BX-450 може використовуватись у різних галузях, пов'язаних з продажем та обробкою харчових продуктів, зокрема у кафе, ресторанах, пекарнях, супермаркетах та інших місцях, де потрібна якісна, швидка та надійна упаковка.
    детальніше
  • ТМ
    Кур

    Кур

    • 29 березня 2023
    Онлайн-замовлення та доставка продуктів із супермаркетів в останні кілька років стали надзвичайно популярними серед українців, які шукають зручність та ефективність при покупках. Адже покупки онлайн дозволяють значно зекономити час та позбавити себе від потреби стояти у довжелезних чергах на касі. У цій статті розповідаємо, якими ще зручними способами клієнти Всеукраїнського сервісу доставки Zakaz.ua можуть отримувати свої замовлення, окрім вже всім звичної кур'єрської доставки.
    детальніше
  • 8-9 червня - Єдина наймасштабніша в Україні логістична виставка –XXVIII День Логіста

    8-9 червня - Єдина наймасштабніша в Україні логістична виставка –XXVIII День Логіста

    • 27 березня 2023
    Запрошуємо Вас та Ваших колег відвідати 8-9 червня в Київ за адресою вул.Берестейська, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл», єдину наймасштабнішу в Україні логістичну виставку –ХXVIII День Логіста,
    детальніше
  • Диференційований логістичний ланцюг та полівалентність персоналу в Ашан

    Диференційований логістичний ланцюг та полівалентність персоналу в Ашан

    • 23 березня 2023
    Забезпечення логістичного ланцюга – ключове питання 2022 року в Україні. Команда Auchan Україна підходила до вирішення питання різнобічно – організовувала хаби та проміжні склади просто в магазинах, платила перевізникам паливом, але не припиняла поставки в різні регіони й допомагала одночасно ЗСУ, волонтерським центрам, теробороні.
    детальніше
  • ТМ
    Трансформація логістичного ринку протягом року

    Трансформація логістичного ринку протягом року

    • 21 березня 2023
    Попри всі виклики, український бізнес протягом року проявляє стійкість, гнучкість та небачену адаптивність. Найбільший удар припав на логістику, але компанії достойно вистояли й трансформували логістичні ланцюги відповідно до нових реалій. Про нелегкий рік, розвиток та прогнози щодо стабілізації економіки України у 2023 році з редакцією поділилась команда міжнародної логістичної компанії Onyx Trade.
    детальніше
  • ТМ
    Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів

    Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів

    • 17 березня 2023
    Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, які продукти стали коштувати в провідних мережах українських супермаркетів протягом місяця дешевше. Чимало позицій зі зниженими цінами у березні в порівнянні з лютим фахівці зафіксували серед молочних, м’ясних, рибних та інших фреш-товарів.
    детальніше
  • ТМ
    EuroShop 2023: погляд на майбутнє ритейлу

    EuroShop 2023: погляд на майбутнє ритейлу

    • 16 березня 2023
    Кожна виставка EuroShop — це поєднання тенденцій та інновацій, які панують у світовому ритейлі або лише набирають сили. Цьогорічна виставка не стала винятком. Харківський виробник торгового обладнання Ustor побував у німецькому Дюссельдорфі на EuroShop 2023 та хоче поділитись враженнями з усією українською аудиторією.
    детальніше
  • ТМ
    Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»

    Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»

    • 10 березня 2023
    Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».
    детальніше