інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери

    АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери

    • 09 березня 2023
    Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.
    детальніше
  • ТМ
    Власна логістика – основа стійкості. Досвід АТ «Молочний альянс»

    Власна логістика – основа стійкості. Досвід АТ «Молочний альянс»

    • 08 березня 2023
    АТ «Молочний альянс» – лідер молочної галузі України. Коли, через повномасштабне вторгнення, були зруйновані всі логістичні ланцюги, холдинг посилено працював і продовжував відвантаження, незважаючи на близькість до лінії фронту. У деякі періоди бої точилися за 5-7 км від заводів, але це був не єдиний виклик. Як сьогодні функціонують підприємства, яких змін зазнає асортимент, співпраця та відповідно логістика, дізнаєтесь в ексклюзивному матеріалі.
    детальніше
  • Alterra: 7 причин будувати бізнес-приміщення у форматі Build-to-Suit

    Alterra: 7 причин будувати бізнес-приміщення у форматі Build-to-Suit

    • 03 березня 2023
    Рік війни в Україні. За державною програмою релокації бізнесу переміщено 791 підприємство, з яких на новому місці запустили роботу 617 бізнесів, такі дані озвучує віце-прем'єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко. При цьому ще для 253 компаній ведеться пошук локації або приміщення.
    детальніше
  • ТМ
    Логістика столиці в умовах війни

    Логістика столиці в умовах війни

    • 01 березня 2023
    Київ завжди був місцем концентрації найбільшої кількості споживачів, тому столиці характерний максимально розвинений логістичний сервіс для задоволення їх потреб. На Київщині весь час було сконцентровано найбільше складських приміщень та логістичних центрів. Хоча повномасштабна війна протягом останнього року лишила значний відбиток на логістичній сфері.
    детальніше
  • Холодильники LG: основные коды ошибок и распространенные неисправности

    Холодильники LG: основные коды ошибок и распространенные неисправности

    • 28 лютого 2023
    Техника южнокорейского бренда LG по праву заслуживает положительных отзывов. Но даже самые качественные устройства могут выйти из строя. Современные системы самодиагностики, установленные на холодильном оборудовании, своевременно сообщат владельцу о нарушениях в работе основных узлов, что позволит своевременно принять меры и не допустить усугубления ситуации.
    детальніше
  • ТМ
    Війна & Ритейл

    Війна & Ритейл

    • 27 лютого 2023
    Війна в 2022 році вдарила по економіці України, що суттєво відобразилося на всіх важливих індустріях, зокрема й на ритейлі. Найбільш сильним впливом для цієї сфери можна вважати масову міграцію населення в інші країни. Для українського ритейлу 5 млн споживачів, які виїхали за кордон і витрачають там приблизно $400–500 щомісяця, означає втрату потенційного доходу у розмірі $2,5 млрд щомісяця, або $30 млрд на рік.
    детальніше
  • Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників

    Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників

    • 24 лютого 2023
    6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023, які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
    детальніше
  • ТМ
    У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

    У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

    • 22 лютого 2023
    Завдяки успiшному досвіду проведенню гейміфікованих акцій з доповненою реальністю, мережа 2Nabiji здобула імідж сучасних супермаркетів, близьких до сім Musicейної аудиторії. Понад 100 000 гравців у Грузії приєднались до гри, а ритейлеру вдалось сформувати ігрову спільноту та досягти високого рівня залученості, використовуючи омніканальну комунікацію.
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України

    • 16 лютого 2023
    10 лютого в Києві відбулась щорічна, сьома за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    детальніше