Статті
-
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 січня 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.детальніше -
ТМ
Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків
- 17 січня 2023
Незаперечна істина в тому, що незалежно від вашої статі, стилю або способу життя важливо дбати про свою шкіру. Багато чоловіків помилково вважають, що догляд за шкірою має бути дуже складним. Але це не обов'язково: у вас може бути простий і водночас ефективний режим, якому легко слідувати в рамках повсякденних гігієнічних процедур. Далі поговоримо про те, які продукти важливі для збереження свіжості та здоров'я вашої шкіри.детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше -
Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців
- 12 січня 2023
Продукція ВТМ Лінії магазинів EVA неодноразово отримувала нагороди на світовому рівні, це той випадок, коли мережа задає тренд у розвитку Private Label краси та здоров’я.детальніше -
Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках
- 10 січня 2023
Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.детальніше -
ТМ
Бізнес не може лишатися осторонь соціальних завдань
- 05 січня 2023
2022 рік виявився складним не лише для бізнесу, а й для кожного громадянина України. Не зважаючи на всі труднощі, бізнес на національному ринку демонструє стійкість і в той же час займається благодійністю. Це свідчить не лише про незламність, але й про людяність, адже без моральних цінностей рух вперед неможливий. І це стосується як бізнесу, так і кожної особистості окремо.детальніше -
ТМ
Світові сирні тренди у 2023 році
- 29 грудня 2022
12 грудня Оксана Чернова, сирна експертка, суддя на World Cheese Awards, тренерка та розробниця навчальних програм у ProCheese Academy, співзасновниця фестивалю ProCheese Awards провела вебінар «Зміни та тренди в сирній галузі: Україна та світ».детальніше -
ТМ
Український сир презентували в Лондоні
- 26 грудня 2022
В Лондоні відбулася закрита дегустація сирів переможців найбільшого в світі сирного конкурсу World Cheese Awards 2022 для представників британських медіавидань та ритейлу, — повідомляє пресслужба ProCheese від Ardis Group.детальніше -
10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України
- 22 грудня 2022
10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу. Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.детальніше